Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-10-30 14:05:20 följande:
    DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Inte här! Vill också ha snö ju!
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:00:53 följande:
    vilken storlek tog du till N? Jag hoppas att jag ska råka snubbla över en sån i rätt storlek på mässa eller outlet i helgen.
    Jag tog 86/92 och den sitter så här
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:11:29 följande:
    åh vad fin! Nu inser jag ju genast att jag måste ha en sån.
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:12:01 följande:
    åhhh
    Den är såå fin i färgerna!
  • Duntoffla
    melizza skrev 2008-10-30 14:14:19 följande:
    nej visa inte då blir man sååååå sugen juh....jättesöt kille!!
    Haha... BT är värst! Man blir så sugen på nytt hela tiden! Tack!
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:17:51 följande:
    väntar du på något spännande?
    Nja, ett par nya skor från Tradera till mig. Annars ingenting. Mamma ringde nyss och kommer upp och dricker lite te. Perfekt, då får hon ta med posten in från stora vägen så slipper vi bylsa på oss
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:23:06 följande:
    det värsta är ändå när man ser något som man bara MÅSTE ha och så är det från en gammal kollektion så då får man leta med ljus och lykta land och rike runt innan man finner den.Förresten butte måste tacka om tipset om Miloii och cirkusbyxorna. Jag ringde dit och hon skulle skicka dom. Dock lät hon jätteförvånad när jag frågade om hon kunde skicka...och sen visste hon inte hur hon skulle lösa betalning så det fick jag svara på men jättesnälla och söta verkar dom vara i den butiken
    Ja och jag är alltid "sen" och vill ha allt långt efter det försvunnit från butikerna. Snacka om trögstartad.
  • Duntoffla

Hallå igen.

Nu har mamsen varit här och druckit te. Inget paket till mig tyvärr Säljaren skulle skickat dem i fredags. Hoppas jag inte blivit lurad...

• Duntoffla
    loveliva skrev 2008-10-30 16:22:47 följande:
    Hej Jag trodde inte jag fått paket idag, men fick nyss smsavi att min Idat fleeceoverall kommit Tjoohoooo !!!!Efter kl 17 ska jag rusa till macken
    Alltid kul med paket ju! Rena rama julafton!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:28:09 följande:
    Så där.. Nu har vi kollat film o tömt två godispåsar, två chipspåsar o två dipskålar   Lite dumt just före maten kanske
    Haha..sen middag idag kanske?
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:29:10 följande:
      härligt!!! Lite överraskning så där
    Ja, jag har mailat nu och frågat om hon skickat det. Trist om det kommit bort....
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:34:55 följande:
    Va e de du väntar på? Nåt från TS?  De kommer säkert, ibland kan posten sega av okänd orsak ju Ja, middan lär bli aningens framåtflyttad här
    Nej, ett par skor från Tradera. Till mig själv
    Tejja skrev 2008-10-30 16:35:20 följande:
    Dunis- hoppas verkligen att paketet kommer imorgon! Vad är det du väntar på?
    Åh heeej är du här! hur har din lediga dag varit utan kids? Jag väntar på ett par pumps från La redoute (eller från tradera)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11