Ettan tog 40 timmar från vattnet, 24 med aktivt värkarbete, krysta i 2 och 15Tvåan var vi inne med sju timmar och krysta i en halvtimme
Det låter tufft. Mina var 23 resperktive 26 timmar. Och så säger dem att det går snabbare med 2:an. Nej inte för mig i alla fall. Blev akut snitt båda gångerna suck
Snacka om kvalitee på den suiten. Du ser ut att ha använt det enhel del och jag älskar den så den är alltid först i tvätten. Sen nu köpte jag ju tröjan och idag jämförde jag färgen. Du kan inte se någon skillnadHelt otroligt, ser ut som ny
Uscha vad trist med akutsnitt Det blev det med kevin oxå. Moderkakan höll på o lossna så han fick komma ut i v34 inget vidare
Mina ville inte flytta sig neråt, kanske på grund av deras stl. Tråkigaste är att jag vill ha en till men tror inte att 3 snitt är att rekommendera. Känns så tråkigt att inte f¨å bestämma själv hur många barn man vill ha.
Vet flera som gjort tre så jag tror inte det är nån fara.Däremot har jag hört rekomendationer att man helst ska vänta ett tag efter snitt två. Kanske ett år eller 1,5 eller nåt sånt.
Jaha men vad bra då finns det ännu hopp. Skall bara jobba på mannen då hi hi