Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-05 14:33:28 följande:
    Åhhh vad skoj att du ska med !!!!!!!!!!!!!!!! Då ses vi ju !!!
    Ja ifall det blir lördag. Vilka skall ta in på hotell, för jag kan husa 6 st tror jag eller sju???
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-05 14:47:58 följande:
    Hilda är också sååååå förälskad, dock så somnade hon när ni åkt Ansträngande att imponera på pojkvännen Nu finns bild i bt på sötnosarna
    Vad söta de var tillsammans
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-05 14:52:42 följande:
    Ja, kan ju säga att Melker var ganska "på" Slet tag i haklappen för att få henne närmare
    Aha han är den aggressiva typen-Pang på rödbetan hi hi
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-05 15:27:03 följande:
    Smileycat - Vilka fynd du gjort idag !!!! Härligt !!! När är det beräknat bebisen ska komma ut ??Nikki - Sååå kul att du ska på Molo !!! VAd vill du ha ???
    Jag vill ha stjärnor, lammen, kossorna, bambi, uttrarna, ränder om det finns fina och massa klänningar och heldresser. Så vi kommer nog att slåss om samma saker hi hi men hoppas inte samma storlekar baraFörvånad
    Själv då????
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-11-05 15:48:37 följande:
    jag sitter här och längtar efter att första gänget ska komma hem från Molo och lägga in bilder i BT så man får se alla fina fynd dom gjort. Lite skadad är man allt.
    Har du hört att jag också skall till molo nu????????????????????? JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!

Skall bara fixa barnvaktFundersam
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-11-05 15:58:32 följande:
    Hääärligt! Jag är såååå avis. Hade gärna följt med och köat lite till med dig..och sen rotat runt bland alla molosar.
    Ja vi är ju teamet att räkna med liksom

Det kom som en total överraskning för mig med, fick låna i sista sekunden.

Är det någon som har koll på när thea och grodan slutar jobba??? För hon skulle väl åka imorgon om jag inte minns helt fel????
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 16:00:04 följande:
    Å ska du? LYCKOST! Jag fick hem UNDERBARA småfolks velourdresen idag. Den är så jävla fin så han får nog aldrig ha den på sig om ngt skulle hända med det MYCKET finare irl.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH fanns allt det, hioppas de inte shoppar upp allt idag utan lämnar lite till mig till imorgon

Ja jag är såååååååååååååååååååååååååååå glad så du anar inte JIPPI JIPPI JIPPI
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-11-05 16:02:08 följande:
    Då håller jag alla tummar jag har att du lyckas fixa barnvakt. Annars får du slänga tjejerna på flyget till stockholm så busar jag och Alvin med dom hela dagen
    åHHHHH vad gullig du är, kanske skickar hem dem till lillronya. Hon har ju redan så många så 2 till försvinner i mängden hi hi.-D
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-11-05 16:06:45 följande:
    haha...låter som en bra plan. hon lär ju knappt märka att du lämnat av dom där. dom lär ju precis som du sa försvinna i mängden
     Pratade precis med lillronya och det finns inte så mycket stjärnor men massa ränder och massa uttrar och kaniner och massa gamla print

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad jag längtar nu
  • nikki2006
    J esssica skrev 2008-11-05 16:02:46 följande:
    Låter rätt likt min lista
    Lillronya sade att de fyller på HELA TIDEN De var fortfarande kvar och de bara fyller och fyller opå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11