Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-03 21:24:18 följande:
    Ja, vill de inte ha betalt liksom Jag blir såååå trött på en del köpare, eller det händer inte alls ofta, men idag fick jag mail att de var sååååå missnöjda med plagget, en katvig velourjacka. Att jag hade missfärgat den & tvättat med mörka färger osv, och det har jag verkligen inte gjort !! Den är tvättad 1 gång och då helt ensam i maskinen. Är super noga med barnens kläder, eftersom de ofta säljs på t.Suck !!!!!
    De vill säkert bara ha plagget billigare. Vissa sätter sånt i system
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-03 21:26:42 följande:
    jaaa dåliga barndoms minnen som innefattar bla maskar *rys*
    Usch prata inte om maskar. Det är min stora fobi. En dag rörde det siG på kanten av Vår soptunna och jag sade till tobbe att ta bort maskarna.
    Han går ut så säger han-det är bara ris korn.
    "HALLÅ RISKORN RÖR INTE PÅ SIG" USCH USCH USCH.
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 21:30:14 följande:
    Du menar Molo-plaggen va ? Det hade varit sååååå kul !!!! Eller kanske vi kan komma till Kalmar ??? *vill komma iväg*
     Nej och bergis så kommer de att säga att de behåller plagget. För det är inget fel på det
  • nikki2006
    Generad
    Buttelina skrev 2008-11-03 21:33:06 följande:
    jag hade inte erbjudit ett skit om jag vet att jag har rent mjöl i påsen du är för snäll
    De på soptunnan var INGA DAGGMASKAR det kan jag lova. Har heller inget emot daggmaskar. Men som sagt var det finns morötter och sånt också på donkan om du känner att det blivit lite mycket fusk på sistone. Här är det inget annat än fusk för tillfället. Så bra karaktär har jag för tillfälletGenerad
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 21:37:45 följande:
    Ja en del verka ha i system att sätta neg omdöme Men ha rman erbjudit dem att skicka tilllbaks varan så tycker inte jag att det är rätt att sätta neg. Hon (eller han) skrev att det enda positiva var att jag skickade den snabbt
    Men vad taskigtLedsen
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 21:39:29 följande:
    Haha jag oxå Sitter här med en stor skål glass
    Jag har pollyGenerad
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 21:41:06 följande:
    Jag har inte fått neg omdöme än.....Men jag tycker den gick billigt ändå, och tänker inte betala någon kompensation. Den gick för 150 kr, de kostar ju 349 kr nya .
    Nej då får de ju skicka tillbaka jackan ju. Om de nu är sååååååå missnöjda. Jag är också alltid väldigt specifik i min beskrivning just för att man inte vill få sånna här  mail. mwen det finns ändå alltid vissa som försöker.
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 21:42:57 följande:
    Gott !!!Jag har förätit mig på godis & chips så nu har jag övergått till glassen
    Gottegris, du är ju värre än mig hi hi
  • nikki2006
    081016 1 skrev 2008-11-03 21:43:35 följande:
    Ja jag har fått så många helt oförtjänade negativa omdömen *suck*Det senaste fick jag om att paketet inte kommit fram, men varför fasiken mejlade hon inte om det då??? Påstår att hon skickat 2 mail utan respons, jag fick ett mail 2 dagar efter jag skickat paketet som jag svarade på att klänningen var skickad! Hon verkade bara fiska efter pengarna tillbaka...
    Man blir så trött på vissa.....
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-03 21:45:22 följande:
    ohh my jag har ätit kyckligsallad men guuud vad gott det hade varit med lite gottis
    Jag tycker att du är jätteduktig som håller dig. Är riktigt avis på alla kg du gått ner.
    Stort grattis till din viktminskning
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11