• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-15 15:46:30 följande:
    Jo kanske.Får man rabatten även om man beställer 4 grejor?
    Ja det borde man väl få...
  • Plummy
    lillronya skrev 2008-11-15 15:50:14 följande:
    Men då ordanr vi det ikväll. Är det ok?
    Ja självklart
  • Plummy

Söta goa Ava i bildtråden! Jag tycker Kik kid klänningen var jättefin! Varför är du tveksam?

• Plummy
    lillronya skrev 2008-11-15 17:45:38 följande:
    Men där är du ju plummy! SKa vi beställa?
    Jaa! Lägger du ut åt mig?
  • Plummy

Hej i tråden! Skickar en styrkekram till er som har det jobbigt!

Här är det lugna gatan. Signe sover middag, Tilda är på dagis till kl. 14. Jag letar Katvigs strumpbyxor i röd/blå och brun/brun (helst med rabatt) någon som har nå't tips?

• Plummy
    melizza skrev 2008-11-18 11:52:22 följande:
    funkybaby kanske har kvar....vet att de har haft rabatt men vet inte om de har det fortfarande...kolla vetja
    Tack Var ingen rabatt där tyvärr
  • Plummy

Hej! Åh jag är såå sugen på både body och strumpbyxor från Katvig. I brun/brun och röd/blå. Nå'n som har tips på kjol att matcha till båda seten?
    Jen80.. funderade på Pop kjolen i jeans som Ava har.. tror du den passar? Hur är den i strl.?

• Plummy
    Jen80 skrev 2008-11-18 19:25:57 följande:
    Lite sent svar, men ja, den passar absolut!Den är ganska liten, eller kort. Ava har stl 68 i sin och den är precis lagom, men ja, är man på väg upp en stl så skulle jag ta den storleken man är på väg in i. Den är absolut inte stor i stl. Jättefin, tunn och mjuk!
    Tack för svaret! Får bli en sån kjol och lite strumpbyxor och bodies då Men jag vill ju hitta allt i samma shop, verkar svårt..
  • Plummy
    Duntoffla skrev 2008-11-19 08:59:21 följande:
    Morrn morrn!Plummy- Fina Signe i ESL och Lindex velour!Liten Blomma- Vad fin tigrarna blev till stars-byxorna!
    Tack. Du är så go med dina kommentarer jämt du
  • Plummy

God eftermiddag! Kikar in efter en förmiddag på öppna förskolan.
    Finns det nå'n shop där jag kan hitta allt detta: röd/blå Katvig body + strumpbyxor i samma färg. Samt brun/brun Katvig body och strumpbyxor i samma färg?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11