• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-11-12 11:47:25 följande:
    Åh va skoj!! Lycka till
    Tack
  • Plummy

Snabb fråga inna jag går. Vilken strl. beställer jag från Plastisock till Signe som är ca. 79 cm lång och väger ca. 12 kg??

• Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-12 11:48:56 följande:
    Jag måste rensa, men vettesjutton om just den fina åker... Sååå jäkla söt e den!!!Kolla liksom!!! Uuuuunderbar
    Åhh..gosetjejen!
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-12 11:51:04 följande:
    Å va roligt!!! Lycka till
    Tack Skrattande
  • Plummy
    Magda78 skrev 2008-11-12 11:58:09 följande:
    Plummy: lycka till på UL. Spännande!
    Tack! Det var såå mysigt att kika på bebisen!
  • Plummy
    loveliva skrev 2008-11-12 19:43:35 följande:
    VAr allt bra ??? Kollade ni könet ? *nyfiken i en strut*
    Hej! Allt var bra. Vi fick titta jättelänge tack vare att det var en kille (man) som höll på och utbilda sig som utförde ultraljdet med hjälp av en mer erfaren barnmorska. Han var inte så rutinerad, så vi hann kika på bebisen läänge Här får man inte veta könet, även om man vill. Men vi vill ändå att det blir en överaskning.
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-12 19:52:19 följande:
    Å hur gick det?
    Bra Skrev ett längre svar till Loveliva som du kan läsa. Jag blev tårögd när jag låg där. Det är alltid lika faschinerande att se ett liv i sin mage. Underbar känsla! *något hormon påverkad mamma*
  • Plummy

BF blev nu 11/4
    Åh vad sööt Hilda var i bt.. jag smälter när jag ser henne.. så himla gullig unge!!! *vill också ha en gul nutty esl, fast i liiiten strl till bebben*

• Plummy

När brukar Katvigs vårkollektion släppas? Haha..hur jag nu kom att tänka på det!

• Plummy
    loveliva skrev 2008-11-12 20:31:41 följande:
    Men nu funkar det inte att citera! Nåja.. Loveliva. Hilda är en av de sötaste tjejer jag sett

Ska kika in på Rackamaja bums!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11