• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-14 14:45:57 följande:
    ÅÅ jag älskar färgerna på den understa!Hej flickor! Äntligen Äntligen helg!
    Ja ..häärligt med helg! Väntar hem sambon om en timme eller så, sen blir det tacogratäng med ett par kompisar + barn ikväll..mys!
    Vad ska du hitta på då?
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-11-14 14:41:07 följande:
    Den första säger jag med.Svårt med fina filtar. Jag letade som en tok innan den Ava har nu äntligen kom till Pop. Nu  berättar Ilon för Ava att vi ska till Niels (hans kompis). "IIISCH" står han och säger 100 ggr 2 cm från hennes ansikte . Bäst att gå ...
    "IIISCH" -Haha.. sötis!   Ava blir en "härdad" tjej med 2 bröder. Kan säga att Signe är en aning mer "tålig" och inte alls lika ljudkänslig som Tilda var som liten.. undra vad det beror på?

Jag får avvakta lite i mitt filtletande. Är sugen på de från Pop, men de är ju endera blå/gröna eller rosa/röda.. hmm. Ingen av dem känns särskilt unisex. Men de är såå fina! Kanske ska köpa en av varje o behålla den som passar bäst, haha!

Nu måste jag ta en kopp kaffe.. trött såhär på eftermiddan.
  • Plummy
    seadwarf skrev 2008-11-14 15:14:30 följande:
    Plummy - här är Emelie i den nedre iaf ;p.. den har hållt sig fint i tvätten  o så iaf.. normal/lite stor i storlek tycker jag... 
    Men ÅH vad söt hon är!
  • Plummy

Vad lugnt det var här idag! Inte ett endast litet inlägg på 2 timmar. Vad gör ni idag? Jag är shoppingsugen och funderar på en beställning från LLM.

• Plummy
    lillronya skrev 2008-11-15 15:02:29 följande:
    Ja väldans lugnt är det. JAg ska nog också klura till en beställning sen tror jag....Vad är du sugen på?
    Jadu..egentligen är jag bara sugen på en cerise/röd suit från Katvig, men eftersom man får 30% om man beställer 3 plagg så letar jag 2 till saker. Vilket säljtrick. Jag vill ju egentligen inte ha mer  (har inte råd) med mer just nu.. Du då??
  • Plummy
    lillronya skrev 2008-11-15 15:19:39 följande:
    JAg är sugen på de orangerandiga molobyxorna.Ja det är ett bra säljtrick. Funkar alltid på oss här iaf. Vi är nog två som ska beställa ihop istället.
    Smart att beställa ihop. Kan inte jag få vara med då?
  • Plummy
    Helle skrev 2008-11-15 15:29:28 följande:
    Hur är Småfolks rånarluva i storlek? Normal? Philips huvud är ca 51, passar 98/104 då när han brukar ha det i vanliga kläder tro?
    Kan tyvärr inte hjälpa dig..
  • Plummy
    ängeln83 skrev 2008-11-15 15:37:52 följande:
    Hallå tjejer.Alltså fyyy va jag är trött, blir snart tokig på detta vädret, känns som det är mörkt dygnet runt just nu.O här var det lugnt?
    Hej! Ja det är tvärlugnt här. Himla tråkväder alltså.. har inte varit utanför dörren idag. Vad har du haft för dig då? Jag kikar på LLM men hittar bara en sak jag vill beställa (har bara råd m en grej egentligen) Tyvärr får man bara 30% om man beställer 3 grejer..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11