Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Nova76 skrev 2008-12-11 11:40:55 följande:
    haha
    tinkerbell74 skrev 2008-12-11 11:45:58 följande:
    hihi Det ska jag också försöka göra... förtränger att jag just shoppade pyttelite. men ikväll...då ska jag sitta på händerna.
    Tänker så varje kväll.....hittills har jag lyckats en hel dag
  • LA Woman

Godmorgon

Igår var det lussefirande på Matildas skola, hon var en fin lucia med lingonris i kransen Lilltösen ville absolut inte ha sin krona i tyg på sig, idag däremot vägrar hon ta av den

Höll mig faktiskt från shoppande igår...wow liksom Men idag har jag redan varit igång igen Köpte Molos flowerklänning till Matilda och ska nog köpa en Småfolksklänning till Felicia, de har ju lite dåligt med klänningar

Grattis på namnsdagen till alla Alexandrar i tråden

• LA Woman

Gokväll i tråden

Idag har jag haft en riktigt bra hoppingdag (om vi nu bortser den ekonomiska aspekten en stund ) Det här har det blivit idag:
    Molo flowerklänning till Matilda
    Molo prickiga tights i st 92 (TACK Everlonn!!!!Kyss)
    Småfolk kattklänning till Felicia
    Röd regnkappa med vita prickar till mig
    Röda gummistövlar med snören till Matilda
    + att jag köpt garn till raggsockar till Felicia och till en kofta till hennes docka

Såå nu blir det knäckebröd på julbordet men barnen kommer att vara väldigt fina när de äter det iaf

I posten låg tights från Plastisock, orange till Matilda och turkos till Felicia Fast dumma postis som var så sen så maken hann komma precis lagom till posten...jaha, handlat mer till ungarna????

• LA Woman
    Everlonn skrev 2008-12-12 18:06:49 följande:
    He he Min make har liksom kommit fram till att all shopping till lillan är en hobby för mig, och han har ju massor av hobbys och jag bara en
    Haha, jag vet....nu kostar ju min andra hobby (sömnad) också en del, och läsningen med för den delen (speciellt runt bokrean i februari )
  • LA Woman
    tinkerbell74 skrev 2008-12-12 18:30:29 följande:
    LAWoman - Fiiin hopping! Skulle tycka det var jättekul att se en bild på F i kattklänningen nån dag. Har lurat på den länge, men kan inte bestämma mig. Ingen ovanlighet kanske.
    Tack Jag har också stått med den i handen mååånga gånger   Tog några bilder på henne i klänningen nu, ska bara se om hon fastnade på nåt också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11