Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-15 14:20:28 följande:
    Tack! Håller med dig om Matador. Gillar att shoppa från dem. Enda tråkiga är att de sällan rear i fysiska butiken. I alla fall inte lika mycket som på webben.
    Jag har bara handlat på webben. Det har dock alltid funkat bra Nu när det är fraktfritt så är det ju ännu bättre
  • LA Woman

Gokväll i trån

Tjollabolla skrev 2008-12-15 18:34:13 följande:
    Men stackars skatten!! Det som gör så attans ont. Jag var ett riktigt öronbarn när jag var liten, opererade nog i rör i öronen 2 ggr/år. Än så länge har Milo klarat sig dock...
    Vill du fortfarande träffa mig och Everlonn på fredag? Var det nån annan som var intresserad av att träffas i K-stad?
  • LA Woman
    Tjollabolla skrev 2008-12-15 19:09:13 följande:
    Jaa det hade varit superkul! Men jag vet inte hur det blir nu om Milo kommer bli dålig eller ej, själv är jag oxå förkyld och har sååå ont i halsen... Vilken tid hade ni tänkt? Emmsan var väl med på?
    Ja, visst var Emmsan också intresserad Jag vet inte vilken tid som passar er andra bäst, maken tar stora tösen när hon kommer från skolan så jag kan när som, fast det är förstås skönt om det inte blir för sent
  • LA Woman
    Tjollabolla skrev 2008-12-15 19:16:02 följande:
    Ja för mig passar det allra bäst på förmiddagen, vi ska ha gäster på kvällen och Milo sover nog inte i vagnen längre direkt. *tjurig milo*  Måste kolla om jag kan ha bil den dagen, sambon skulle kolla om han kunde få skjuss till jobbet på fredag. Min skrutt bil gick i sönder förra vecka = 5000 spänn! BLÄÄÄÄÄ!
    Fy va tråkigt med bilar som går sönder Som tur är lever jag ihop med en bilmekaniker Fast vid andra sidan är ju min bil den sista han gör vid, som skomakarens barn typ Hoppas det löser sig med både bilproblem och sjukdomar
  • LA Woman
    Tjollabolla skrev 2008-12-16 08:14:49 följande:
    Haha det är så roligt för alla har verkligen tänkt på olika saker, jag trodde det blåste och sambon trodde en stridvagn körde utanför huset (vad nu en stridsvagn skulle göra i vår lilla lilla by ).
    Haha, stridsvagn
    Rååsa Smurfen skrev 2008-12-16 08:36:29 följande:
    jag låg i sängen och den började skaka  .
    karmasus skrev 2008-12-16 08:37:25 följande:
    Nej, jordskalv är verkligen inte det första man tänker på
  • LA Woman

Hello girls

Hade tänkt gå till öppnis idag men  det var stängt så det fick bli en fika på stan med Felicias pojkvän och hans mamma istället

Idag damp det ner en massa rolig post!!! Kläder från Matador och båda paketen från Spojl Tyvärr kan jag inte ta några bilder just nu för batterierna dog i kameran men det kommer så fort de är laddade!! Hann ta bild på dagens outfit där ett av reafynden finns med, dock blev det inga bra bilder men ni får hålla till godo med de så länge  

• LA Woman
    LitenBlomma skrev 2008-12-16 14:14:28 följande:
    Tack tack, hon satt så fint å lekte med det så jag kunde ju inte låta bli att ta en bild
    Grattis till tillökningen

Emmsan - Men fy vad otäckt med IdaT:n!!!! Kollade på Felicias overall nu och på den ena flärpen sitter det väldigt tunt med gummi på baksidan, ser ut att kunna lossa väääldigt lätt De är ju inte så lite inbjudande att stoppa i munnen heller!!! Kan du meddela mig vad de säger på OneTwoTen är du snäll!
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2008-12-16 19:38:07 följande:
    Tinkerbell- Vad söt A är med sin nalle i sjal LA Woman- Massa fin shopping!Harley- Fina fynd från kalendrar, Blocket och Tradera!1 och 1 är tre- Vilken jättefin bild!Skrutteruttan- Fina barn i kläder från Shampoodle, Småfolk och NS.
    Tack , nu har jag nog shoppat det jag helst ville ha (ja, och lite till då ) *nöjd*

Fast jag är lite tveksam till att använda IdaT-overallen nu måste jag säga.... Gillar att ha en fleeceoverall dock Ingen som sett en röd molo lurvoverall i stl 92 nånstans på rea???

Gokväll kanske man skulle säga med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11