Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 14:05:06 följande:
    Å bild sen va?
    Of course
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Nu finns suit bilder i BT, den passade helt ok, lite stor på bredden men det får gå. Fast den var precis i grenen, nån cm tillgodo bara.

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2008-10-31 14:24:23 följande:
    Vad fin den ärHur lång är Liam? Jag fnular på om höstens suits är liite mindre nämligen..92 känns stort till Max, eller så är det jag som inte vill inse att han börjar bli stor
    Tack
    Han är typ 89 cm lång. Tror nog att höstens är lite mindre.
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2008-10-31 14:29:01 följande:
    Oj lång liten kille du har De är nog mindre då..Max är ju inte där riktigt ännu, han är väl 83 cm kanske men rymden i 86 är precis lagom nu..tror jag, hittade den igår 
    Ah, lång som sin pappa
    Fast han hade nog kunnat ha 86 ändå, såg nu att den var ganska stor i grenen också.
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-10-31 14:36:18 följande:
    Liam är jätte fin i suiten !!!! Snygg soffa ni har Tror minsann vi har likadan Vart har ni köpt den ?
    Tack, är så glad att den passade någorlunda ialla fall, inte riktigt Liams modell, Katvigs passar han bättre men det får gå ändå

Ah, visst är den fin, det är Sit down ifrån Mio.
  • ängeln83

OT, men nån som har bra tips mot röda rumpor?
    Såg igår att Liam var lite röd, o lite imorse, men nu när jag bytte stinky blöja så började det blöda på några ställen, o stackarn hade ju jätte ont.
    Har ingen bra smörja hemma.

• ängeln83

Nu är jag här igen, var tvungen o fixa middag, kom på att sambon jobbar t 18, lite korkat o sitta o vänta på honom då

Tack för tipsen om bra kräm, får nog ta en runda till Apoteket, måste fylla på medicinskåpet lite såg jag.

• ängeln83

Ååå jag vill också ha brun bugga, gillar inte alls färgerna vi har nu, iof ligger vagnen mest i bilen o skräpar, men ändå

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-31 15:32:27 följande:
    vilka färger har du nu igen? Varför i bilen? gillar du den inte?
    Dom här Älskade buggan *kärlek*

Njaaa, alltså inte sådär värst mycket, tyvärr, för den är himlans snygg. Här blir det ju mest promenader o jag tycker inte alls om att gå med buggan, saknar fjädringen för mycket. Vi använder mest city crossen, o buggan som shoppingvagn.
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-10-31 15:32:43 följande:
    i bilen??? vi köpte väl samtidigt du o jag om inte jag minns fel? men kan säga att sen jag tog hem city crossen står buggan mest.. används dock i stan mm
    Ah, det kanske vi gjorde? Jag tror jag köpte den i maj.
    Här används också city crossen mest, gillar inte alls promenader med den, men som shopping vagn är den super bra o smidig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11