Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 16:50:31 följande:
    Okay
    Då kanske det kan funka med 86 här också då, vårens 86:or passar ju nu också.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-31 16:50:05 följande:
    Ängeln- fick du tag på lackleggings? Här är ett par som visserligen inte går ut riktigt än.Sorry för OTwww.tradera.com/Lackleggings_lack_leggings_ti...inte min auktion
    Inte än.
    Minneslistar dom, fast alla lack leggings har ju en förmåga att bli sjukt dyra på T, igår var det ett par som gick ut för 450 kr, ord pris 129.
  • ängeln83

Duntoffla

Nämäh, ett par lack leggings MÅSTE man ju ha
    Ååh gulle dej, jag lär nog inte komma in till stan än på ett tag. Isf S, o finns inte det så M, tror dom är ganska små i storlek.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:06:06 följande:
    ´Tack! Och JAG har tänt brasan utan hjälp av damsugarutblåset Håller med, FINA Liam! Vad är det för size i byxorna?
    Åååh va du är duktig *asg*
    Tror nog du ska gå en tända upp eld kurs hos mej iaf Jag är proffs.

Visst blev han fin, tänkte bara prova men nu struttar han runt i fina kläderna. Det är 86 på brallsen.
  • ängeln83

Duntoffla

Denim leggings e ju också fint, det har jag 2 par
    O dom ska ju inte vara sådär super lackiga, mer skinn liknande, finns ju ett par på Bikboks sida, det är dom jag spanat in. Tyvärr har dom ju ingen webshop, o jag kör nog inte 7 mil för ett par leggings.
    Eller tror du tantaffären här i byn säljer lack leggings?

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-31 17:36:05 följande:
    Haha.... ja, tänk alla ärtiga tanter i lack leggings! Vilken syn! Denim är himla prakiskt särskilt om man inte gillar stuprör så mycket. (snygg på andra men inte på moi)Ok, så BikBoks är det som du är ute efter, inte GT? Om jag kommer till närmaste Bikbok så kollar jag efter ett par i S till dig.  
    Ha ha, oh myyyy oh my god. Kanske man skulle köpa ett par till mormor oxå?

Ah, fast jag gillar ju stuprör också.

Njaa, det har ingen större betydelse, GT:s är säkert också fina, så det är vilket som, jupps, storlek S. Gulle dej.
    Butte skulle kolla idag tror jag, men jag har inte hört nåt än.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:39:16 följande:
    Tycker dom är sååå fina med det turkos/lila.ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu kom den med på erbjudande... Turkos/grön katvigen på Funky.... *suuugen*
    Super fina är dom ihop med det randiga. Du har brallsen va?

Ajust ja, hum...njaeh, jag har nog allt i Katvig du tror ja
    Vilket plagg e du sugen på?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:43:21 följande:
    Jag vill ha suiten i 92 och den fanns ju där! *GAAAAH* Näe jag har inte brallorna, har tröjan och dom lilaturkosa byxorna.
    Men kööööööööööp den måste ju Milo ha, han är ju SÅ fin i dom färgerna.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:55:43 följande:
    Okej då *köpt* Den fria frakten avgjorde saken! Nu har jag minsann shoppat färdigt för idag. Nu ska vi ut i mörkret... Baj baj sålänge girls!
    Bra gjort Han kommer bli så fin.

Ha det så trevligt i mörkret
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:59:32 följande:
    Hmm. brukar man inte få orderbekräftelse direkt från Funkybaby? Pengarna är dragna från mitt konto men jag har inte fått ngt mail och kan inte se min order när jag loggar in... *snyft*
    Hum, för mej krånglar det alltid när jag ska beställa där, o så har det blivit för mej också.
    Men maila och kolla så allt är som det ska.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11