Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-27 14:55:14 följande:
    Hej på er !!!!!!!!Vad händer här ???Sabotage av matador ?
    Det var det innan men verkar funka nu

Hur är det med dig idag???
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-10-27 15:04:14 följande:
    Här är det bara fint !!!! Pojkarna sover i soffan & Hilda petar dem i ansiktet
    och de sover fortfarande hi hi

Nu skall jag gå och göra lite nytta kram kram
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-10-27 15:40:33 följande:
    Sööööta Ida!!
    Tack känner mig lite duktig faktiskt. Imorgon skall jag och tobbe till jättekul i lund och se om vi kan hitta en halloween dress till Nikki. De skall ha party på dagis. Hittar jag inget så får jag kolla i hbg istället på onsdag med dig. Tänkte på prinsessa eller pippi långstrump. Har du några förslag???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-10-27 16:09:43 följande:
    En del kommer i kalendrarna men jag har för mig att de andra reorna börjar i mars-april då de nya kollektionerna kommer ut
    VAAAA skall man behöva vänta ända till mars suck
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-10-27 16:13:31 följande:
    Jag har pippiutstyrsel i stl 110 som hon kan låna, pm du vill. Den kommer att passa, tror jag. Ska se om jag hittar den, bara....Fast ingen peruk då. Bara kläderna.
    ÅHHHHHHHHHH vad snällt då slipper man lägga pengar på det. Kan köpa peruk bara eller ha pippilottor med ornge färg i håret kanske. Vi har typ 4 födelsedagar att fira bara i november varav en 30års dag så alla besparingar är välkommna. + att sen fyller Jessie år på lucia och sen är det julafton. Men molo lagersalg också så vet jag inte hur jag skall få ihopa det. Får nog skippa molo om inte något under sker Gråter
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-10-27 16:29:33 följande:
    ÄR det? Jag kanske är helt virrig. Men visst kom väl nya kollektionerna i april?
    Om jag inte minns helt fel så kommer de nya lurvarna i dec och den nya kollektionen i feb
  • nikki2006
    J esssica skrev 2008-10-27 16:49:59 följande:
    Nya lurvar? Vaddåska det komma ännu mer lurvar?
    japp det skall komma en omgång till i dec. ca 6 färger. Så är ni sugna på en vår lurv till så vänta och se de nya färgerna
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-10-27 16:34:43 följande:
    Men hallå där!! Inte skippa molo!!Vi har skippat peruk och gjort tottar istället.
    Ja vet men kanske inte kan ändåGråter kan ju inte trolla
    Men jag skall försöka allt jag kan
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-10-27 17:36:59 följande:
    Ja, jag lyckade också köpa en sån billigt. Gav detsamma för min
    Grattis. Ärligt kollade du på combon i bt??? Vad tyckte du om röda velourklänningen med ränder. Blev det för mycket ränder eller lite lagom med färger????
  • nikki2006
    081016 1 skrev 2008-10-27 19:32:14 följande:
    Godkväll Nu hittade jag hit!Har lagt in lite bilder i BT från helgen. Vi var i Göteborg på Disney on Ice med syrran och hennes tjejer. Det var jätteroligt o Maia älskade det Särskilt popcornskålen Sen blev hela helgen förstörd då syrran kom tillbaka till hennes bil som någon j*vel brytit sig in i o förstört! O vad säger polisen när hon ringer? "Gå o köp eltejp o rep o tejpa igen dörren så kan du köra hem", ja det gör man väl med tre barn i bilen när det är mörkt och kallt???? Vilken hjälp de var! Bara krånglet att släpa tre supertrötta barn och packning genom Göteborg en lördagkväll för att försöka hitta någonstans där de säljer eltejp o rep är ju ingen höjdare...tur jag inte hunnit så långt bort när hon ringde och en väldans tur att Fs föräldrar bor nära så svärmor kom med minibussen och fixade sovplatser åt allihopa. Det blev en dyr göteborgstripp för syrran, självrisken kunde gå upp mot 5000
    men vad är det för poliser? Var de helt dumma i huvudet eller suck?

Hur är det med syrran nu, fortfarande bra???? Har hon varit på ett nytt ultraljud än???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11