Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-10-27 21:37:57 följande:
    OT men vet att en del här inne har lite koll på Me and I. Hur är deras pyjamasar i stl? Letar lite pyjamasar till H. Alla är för tillfället för korta i både armar och ben... behöver uppdatera garderoben med lite nya.
    stoooooooooora. Du behöver absolut inte gå upp i stl
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-10-27 21:37:36 följande:
    Bubblan- Snygg blus/tunika! Din bruning! *avis* Skönt att de mår bättre idag. Gott med glass och kladdkaka! Mums!Hörrni girls, jag skulle behöva lite OT- råd. Ska till frissan imorgon och funderar på hur jag ska göra med håret. Klippning blir som vanligt men jag tänker på färg, slingor eller toning.Ska jag mörka håret och lägga in lite ljusare slingor, göra det ännu ljusare eller färga mörkt?
    Mörkt till hösten är ju super snyggt. kan alltid ta brunt med röda slingor. Super frächtFlört
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-10-27 21:41:39 följande:
    Ja, jag gillar mitt mörka hår. Passar dock inte alls i rött. Blir så glåmig då. Kanske ska go dark igen. NU är det ngn halvvariant
    japp go dark låter som en bra ide, glöm inte lägga in bild i bt sen bara. nu blev man ju nyfiken hur det kommer att se utFlört
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-10-28 09:20:22 följande:
    haha jag hoppas på att jag får hem min röd/blå katvigsuit idag. älskar dom färgerna!
    åhhhhhhhhhhhh vilken fin ny pressbild du har
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 09:31:33 följande:
    Får se om man får Spojl paket idag   Borde komma tycker jag
    Det blev nanouu heldress i brunt igår från matador tillsammans med röd/blå från katvig heldress och flower heldress.
    TACK för inspirationenKyss
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-10-28 09:49:33 följande:
    haha...och du har inga egoistiska motiv i det uttalandet förstår jag butte - Vilken mysig presbild. Syskonkärlek är så härligt att se. Dock blir man så förvirrad första tiden efter bildbyte...förstod först inte vem som skrivit inläggen Jag funderar dock på att byta jag också...är alldeles för förvirrande för min lilla hjärna när jag lyckats få så lika ängelns bild. Förstår ju aldrig vad jag svarat på osv...förrän jag inser att det ju inte är jag som skrivit  
    hi hi förvirrad någon
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-10-28 09:49:33 följande:
    haha...och du har inga egoistiska motiv i det uttalandet förstår jag butte - Vilken mysig presbild. Syskonkärlek är så härligt att se. Dock blir man så förvirrad första tiden efter bildbyte...förstod först inte vem som skrivit inläggen Jag funderar dock på att byta jag också...är alldeles för förvirrande för min lilla hjärna när jag lyckats få så lika ängelns bild. Förstår ju aldrig vad jag svarat på osv...förrän jag inser att det ju inte är jag som skrivit  
    Jag tycker att du skall behålla suiten i lila randig, jäääääääääättefin ju. Varför tvekar du????
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-10-28 09:52:45 följande:
    Alltid! Jag är fortfarande grymt förvånad att förvirrade lilla jag lyckades ta mig till Malmö och sen tillbaka till stockholm helt själv.
    Jag tyckte du skötte det galant. Hade det varit jag så hade jag säkert hamnat i Norge hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11