Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:44:53 följande:
    Helmysko känsla   extremt blandad.. Usch!Nu pratar vi om nåt skojsigare!!Vilken dag tror du att du ska till lagersalgen? Lörd eller sönd?
    Har ni fått veta molo-datumet nu??? Nääär???
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-10-27 20:48:14 följande:
    God kväll tjejer!Rååsa Smurfen- Fina Tara i Småfolksklänning! Tinkerbell- Fin shopping! Vad söt din tjej är i Småfolksklänningen och Meandi plysh!081016- Vad söt Maia är med dina (antar jag) skor och handväska! Gillade hon Disney on Ice?Bubblan- Fin Spash-tjej! Och söta vinterstövlar!
    Haha gud nej jag skulle aldrig någonsin ta på mig såna skor Det är mosters skor hon lånat och kusinens handväska   Hon älskade Disney on Ice satt helt uppe i det så det knappt gick att få kontakt med henne. De flesta sa till mig innan att en 2-åring inte skulle ha någon "nytta" av att gå på en sån grej, men Maia älskar ju verkligen sång och dans så det var alldeles perfekt
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 20:50:19 följande:
    Ja jag förstår att du saknar, en vecka är ju länge ju. Tycker det blir så tyst och tomt bara på en förmiddag. men du får tänka på hur kul hon kommer att ha denna veckan med mormor och morfar.Mina föräldrar bodde 12 mil från mig innan men förra helgen så flyttade de ner så nu bor vi 1 mil ifrån varann. Super skoj tycker jag. Vi är väldigt taigta
    Så härligt o ha dom så nära! Vi bodde ju nära förut men då skar det sig där ett tag mellan oss så det känns ändå ganska lagom nu...

Bubblan - Åhhh vad fin den bruna nanoou-suiten var. *Vill ha* men ska ju inte köpa fler suits till Maia
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:00:56 följande:
    Ja ibland är det bättre att ha släkten lite på avstånd så man inte är "för" på varann. Mamma och jag har sällan det problemet dock och det är så härligt. Hörde om popcorns incidenten hi hi Du vet om att matador har 25-40% på alla suits nu va hi hi "frestar lite"
    SLUUUUTA!!! Har redan varit därinne en sväng ju...jääättesugen men NEJ! Inga fler suits som bara blir pyjamas sen. Det räcker med de jag har
  • Zvartaliljan

Bubblan - Jag håller på att försöka packa ner sommarkläderna nu o passar då på att packa vad som ska med till Argentina. Vad använde ni mest?? Jag har en sån beslutsångest. Skulle vilja packa med allt

• Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2008-10-28 11:18:41 följande:
    Åh, ser ju precis ut som Ava ju (bebisen)!!! så fin suit ...Hej på er förresten. Jag bara klampar in . Har en gnällig Ava i famnen så jag skriver inte mer än nödvändigt .
    Precis min tanke faktiskt! Superlika
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 11:22:58 följande:
    Vi körde stenhårt med Tshirts o tunna långärmade tröjor dagtid, shorts.  Kvällar hade vi body/byxa eller tröja/byxa, klänning.Hade med alldeles för mycket absolut! Dom kläderna Ida hade på stranden sköljde vi upp varje dag och använde igen, sen kastade vi dom när vi åkte, blekta o eländiga va dom
    Fast vi ska ju vara borta 6 veckor så jag tror inte jag kan ta med för mycket
    Men långärmat blöev alltså använt mycket??? Jag har inte så många tunna långärmade...hade ju varit bra då Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11