Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-06 20:36:07 följande:
    haha jag kollar på medium, men bara om sambon är hemma Innan när sambon jobbade iväg under veckorna så spelade jag in det och såg det när han var hemma, haha.
    det var ju riktigt smart ju. Klart man inte kan se sådant när man är ensam hemma. Förstå hur mycket läskigheter som kan dyka upp mitt i natten då
  • FL Lisa
    Preggi skrev 2008-11-07 07:42:58 följande:
    KAn du se framför dig vad min man säger och gör med?

ja de klänningarna du visade i BT för någondag sedan var ju jättefina. Och jag håller med bubblan om att hon inte alls försvann i den

Hahaha....din man förstår inte riktigt paniken över att hitta perfekta fotograferingskläder hör jag

• FL Lisa
    Jen80 skrev 2008-11-07 07:59:59 följande:
    JAg vet inte, men vi har sovit hos min kusin inatt. Kom hit vid 21 igår kväll. Ilon vaknade då och höll igång till 00.30. Han vägrar verkligen sova borta! Så detta är sista gången på läääänge jag åker iväg över natten med Ilon. Funkar verkligen inte! Och han är annars världens lättaste när det gäller sovning. BuBBlan: Hoppas det löste sig med pengarna. HAr så dåligt samvete att jag ställde till det för dig. Nästa gång (för nu blir det en nästa gång ) ska det planeras.
    usch låter verkligen jobbigt. Och extra stressande med barn som trilskas på natten när man sover borta. Man vill ju liksom inte störa dom.

Men nu är natten avklarad och du är snart och gräver runt bland massa molosar
  • FL Lisa
    Helle skrev 2008-11-07 20:51:17 följande:
    Tack Vad gör alla en fredagkväll? Umgås med sina familjer? Här sitter vi med varsin lap top iknät framför IDOL, med en sovande unge på soffan. Romantiskt Å så vet jag ju att några är på väg till Kph
    jag sitter här och tjuvläser
    sitter också i soffan med en laptop i knät..och på TV:n går dobido (ja jag vet..lite pensionärsvarning) Dock är Alvin vaken så här är inte vidare lugnt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11