Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-07 20:53:46 följande:
    vi kollar också på IDOL. Noel sover. jag skulle egentligen gått på bio och sen druckit vin med tjejerna men jag var inte på humör alls att åka in till stan
    men idol är inte helt fel det heller
  • FL Lisa
    jojoa75 skrev 2008-11-07 20:52:53 följande:
    Grattis!!!Visar ÄNNU en gång att det är dumt att ha auktioner som går ut en fredag kväll! Förra året tror jag det var räknade jag fel på datumen o hade några auktioner som gick ut på... nyårsafton!!! Tror ni de gick bra?
    haha..kanske inte helt smart med avslut på nyårsafton :)
    Duntoffla skrev 2008-11-07 20:57:34 följande:
    nej, det kändes rätt skönt men visst hade det varit kul ute

det kommer fler tillfällen att gå ut.

Jag fick ett skoj SMS av stormis..hon hade shoppat massor med skoj åt mig på molosalgen

• FL Lisa
    Helle skrev 2008-11-07 21:02:26 följande:
    Var det inga som skulle på lagersagen idag så man kunde få lite inspirationsbilder till
    stormis sitter på tåget påväg hem från salgen. vet dock inte om hon lägger ut några bilder eller ikväll
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-07 21:03:08 följande:
    Åh spännande! hoppas hon lägger in bilder sen. vet du något plagg?
    uttersuit och utterbody iaf...och en blå lurv. vet dock inte om det är med eller utan luva
    och en gitarrtröja...såg den i BT igår och kände att jag (alvin) nog behöver en sån
    och sen stod det blå muddbyxor med matchande tröja i sms:et också...vet dock inte om det syftar på dom blå/blå-randiga byxorna eller om det är de blåa byxorna med bubblor och bredare mudd där nere (sådana som butte hade på sina bilder från salgen) Båda varianterna stod med på min önskelista
  • FL Lisa
    Helle skrev 2008-11-07 21:09:31 följande:
    Nej, byxorna är från Åhlens. Inte riktigt samma färg, men passar fint ändå. FL Lisa: Alvins tröja i BT, den turkosa med stjärnor. Är den från i år? Köpt var?
    ingen aning om när den är ifrån. Köpte den på OTT:s utförsäljning i veckan
  • FL Lisa
    Helle skrev 2008-11-07 21:13:34 följande:
    Nej, det är inte exakt samma färg som de andra byxorna i shopparna har
    ja jätteskoj.

Ja jag gillar också den tröjan. Dock har den ett litet produktionsfel...tryckknapparna i halsen är lite fel..så tröjan blir lite tight i halsen. Men det fungerar ändå...och sen går det ju att låta bli att knäppa knapparna också...
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-07 21:25:00 följande:
    Tror hon menar de blå/blå bubblorna med röd bred mudd nertill. jag har dem här hemma, vill du ha bild???
    hej! Hur står det till med dig idag? hade du skoj hos butte och barnen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11