Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman
    Plummy skrev 2008-12-09 20:43:19 följande:
    gosmamman skrev 2008-12-09 20:42:19 följande: Är den trist?
    jupp!

nu är det "desperata" tajm
  • gosmamman

Plummy- du har fått råd av tre heeelt feeel personer, jag, tjolla och butte kan aldrig enas om dessa.
    Tjolla LÖÖÖÖÖVS grönt, jag är helt GALEN i brunt och butte tycker brunt är skittrist och älskar starka färger som rött

• gosmamman
    Plummy skrev 2008-12-09 21:35:43 följande:
    ButteÄr de små så är det ju bara posivtivt, då slipper jag vänta så länge innan bebisen kan använda den
    sorry, har du bestämmt dig? *hänger inte med riktigt*
  • gosmamman
    maruttan skrev 2008-12-09 21:28:48 följande:
    Puffar för min fråga och hoppas på lite hjälp i experttråden!Åhhh hjälp mig nu! Har äntligen bestämt mig för att jag ska köpa en Molo-jacka från luckylittleme men nu kan jag inte bestämma mig för viken jag ska ha...Den här: www.luckylittleme.se/product.asp?product=1260... ellerwww.luckylittleme.se/product.asp?product=1323...Fast jag vill nog helst ha en med luva...finns den grå med luva någonstans? Helst på rea!
    Jag tycker den gråmed rosa vant fickor är sååå fin, men så ser jag inte vad som är i den andra länken heller
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-09 21:45:17 följande:
    japp hon valde den starka färgen RÖD
    men jag gillar faktiskt rött också, äen om jag har en förkärlek till brunt Oskyldig
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-12-09 22:04:02 följande:
    Men ååååå glömde ju sägaHILDA HAR TAGIT SINA FÖRSTA STEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *stolt mamma*
    oj vad hon e duktig, förstår att du e stolt! Hur gammal e hon nu då?
  • gosmamman

Preggi- fiina M i bt, såmycket hår hon fått. Jag har heltändrat uppfattning om molos "pärlplatta", super fin tycker jag nu.

Butte- Oj vad jobbigt att uppleva, sånt som verkligen väker i hjärtat.

Nu måste jag sova, imorrn ska vi handla julklappar.Har inte köpt en enda ännu.

Sovgott i tråden

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-12-09 23:12:27 följande:
    Godnatt tjejer! Nu går ögonen i kors här.. Måste vara pigg imorgon när vi firar vår bröllopsdag.. Shoppa väl tjejer!
    Grattis i förskott  hoppas ni får en fin dag

godnatt
  • gosmamman

Gokväll i tråden!

Butte- guuud vad fiiin lillebror är i röda snögubbar och orange velour, underbar kombo. hade han en busdag lilla bia?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11