Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Magda78 skrev 2008-11-14 13:56:04 följande:
    Har en liten fråga angående det här midiappleprintet:www.elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/imag...Har köpt ett par byxor/tights i den här kombinationen på T med en "tillhörande" randig velourtröja/jacka med krage i vitt och rosa. Dock är jackan VIT och rosa vilket byxorna inte är, de är mera grädd/beige-aktiga+rosa så jag vill höra mig för om byxorna kanske blivit missfärgade. För jag hade ju en förhoppning innan köp att dessa skulle passa ihop men det gör de ju inte nu tycker jag då byxorna inte är vita...*hmm* Vilka problem man har/får
    Det rosa randiga katvig är vit/rosa och midiappel printet är rosa/gräddvit
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-11-14 14:03:16 följande:
    Det rosa randiga katvig är vit/rosa och midiappel printet är rosa/gräddvit
    de är alltså inte missfärgade
  • gosmamman

Gokväll allesamman, kikr in en stund innan jag o sambon ska laga lite god mat såhär på fredan Skrattande

• gosmamman

Goddgens i tråden! Här sitter man och väntar på att timmarna ska gå för ikväll ska mamman på fest med sina gamla kompisar från gymnasiet, ska bli såååå kuuul Skrattande.

Liljan- Jag e sååå rysligt avis på dina sveastar outfits, ännu snyggare när dom kom på ju. Dom hade passat perfekt som jul klänningar.

Skrutteluttan- Vilken söt liten skrutt i småfolks suit, den suiten är sååå himmla fin. Jag älskar brunt.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-11-15 11:49:25 följande:
    Detta hade Liam på sej förra julafton, fast med en vit tröja under också.Måste bara visa förra årets julkort också, börjar bli dags att ta nytt nu.
    Ååh vilka fina bilder
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-11-16 20:29:50 följande:
    Oh jag som är på tomtejakt UT med dom nu då!!
    ska det komma molo med tomtetema eller vad snackar ni om?
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-11-16 20:42:52 följande:
    Haha näe det tror jag väl ändå inte... Jag jagar tomtekläder till Lucia!
    Smultronhjärta skrev 2008-11-16 20:42:55 följande:
    Haha nej det tror jag inte men visst hade det varit roligt
    Generad tihi, ni ser, jag e heeelt vilse i pannkakan ibland. jag tänkte på småfolks söööta snögubbar från ifjol så då tänkte jag att molo kanske hittat på ngt iår eftersom molo och jultema nänmndes i samma mening.
    Jag var lite snabb att dra min slutsats.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11