Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-11-16 21:01:46 följande:
    Men det kommer ju mer snögubbar från Småfolk i år- en sån ska få flytta hitSen fick en pop vintertröja flytta hit i veckan oxå..Hade jag fått bestämma hade advent varit minst 6 veckor lång
    åååh, kan man kika på dom någonstans?
  • gosmamman

Snögobbarna var fina, men just gubbarna var sötare förra året men det var fina detaljer runtomkring nu.

Nån som vet om dom finns i nån svensk shop ännu?

• gosmamman

Gokväll, tänkte bara kika inoch säga att jag har tagit på mig den vanliga kostymen igen (fast jag saknar "busiga bebben1" lite granna, den känndes liksom passande).

Ska kika av BT

• gosmamman

Nämen grattis Maugu, jag visste inte att du fått bebis ännu, har varit lite passiv i tråden sista tiden. Guuud ssöt hon är lilla livia

• gosmamman

Godmorgon, så hhhärligt det låter med glögg och pepperkaksbak idag o julskyltning mm. Vi ska på kalas kl 14 vi.

Måste bara säga åt er at kolla på mitt fina julkort i BT

• gosmamman

Gokväll!
     Bubblan-underbar kombo på bubblan i BT! vad gott med hemgjord kola, bjuder du?

Seadwarf- Fin bild å barnen i finakläder

inkommunikado- jätte söt ESL gosse

Här har vi städat och tvättat som galningar idag och fått upp lite julprylar.

• gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 19:47:13 följande:
    Tack! Dom tumsen lär behövas Å jag har inget kalendersug alls  Vet inte vad de e med mig... Tycker inte ens om Molosarna i gardeoben just nu   *feber måntro*
    jisses, du måste vara riktigt sjuk
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 19:50:15 följande:
    Hej på dig Tack! Ja den e bra tjusig den combon *me like*  Å visst bjuder vi  *vassego*
    mums, tackelitackar
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 19:55:01 följande:
    Dom e så där halvgoda kan jag tala om, NÅT fel gjorde vi helt klart
    hehe, jag ska också göra julgodis men jag tänkte göra ngt enklare så att storasyster kan vara med och dona. jag tnkte bara köpa choklad i alla tre färger och smälta i vattenbad sen får hon doppa olika nötter och russin i chokladen,det kan man ju inte misslyckas med.

Förretsen ärängeln här? vet att honvar inne på att sy velourisar förut och jag hittade dööö läckra tyger så nu kanske jag måste ta tag i att försöka jag med.

http://www.mjukatyger.se/index.php?cPath=21_27
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11