Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-11-10 21:23:32 följande:
    Typiskt
    storleksmässigt eller? Jag har 86/92 till Maia
  • Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 21:26:36 följande:
    Är den normalstor eller liten? i storlek?
    normalstor, absolut inte liten iaf
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-11-10 21:55:46 följande:
    För det priset blev jag också sugen, även om jag inte ens gillar buggan vi har nu Mm...alltså antagligen så ska nog inte rabatten gälla Bugaboo o Nova Star som det brukar vara. Men jag tycker ändå att dom får stå sitt kast, det är ju dom som gjort fel, o då borde dom ju skicka vagnen när den kommit, med rabatt.
    men inga bugaboovagnar finns ju i lager! Så självklart gäller inte rabatten, hon kan ju inte sälja något som inte finns i lager. Antar att det är så hon själv tänkt det med rabatten iaf...
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-10 21:59:29 följande:
    Hmm nä jag vet, många som haft problem....Men de säger ju att de som tillverkas nu ska inte ha de felen som funnits med bromsar och handtag.Vad mer för dåligt tycker du att det var med Bee ????Vi behöver en vagn som blir liten ihopfälld att ha i bilen, då gubben fått för sig att vi 3barnsfamilj ska ha småbil
    jag har en billig liiiten vagn som du kanske såg i min bil i lördags?? Den köpte jag för 800kr inkl.frakt på tyska e-bay. Enda nackdelen med den är att den inte har liggläge, annars är den super!! Men till resan har jag beställt en Xadventure som har fullt liggläge och också är liiiten men betydligt dyrare
  • Zvartaliljan

haha butte o bullan - er samling kommer inte i närheten av min Tror Maia har typ 40 mössor eller nåt...ska ta kort imorgon åt er Ska sova nu. Upp tidigt. Godnatt!

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 23:10:42 följande:
    HA HA HA Butte o Bullan    skrattar så jag ramlar av stolen här...  ha ha ha.. inte kan jag sova när tårarna sprutar!!!  *övertrött*
    Ha ha ha Sorry

Bilder på mössorna kommer strax Hittade bara cirkus 30 men en del ligger på dagis, hos mormor o morfar, farmor o farfar o.s.v vet jag. Och en hel del är redan nerpackade, framför allt hjälmmössorna som ju inte kommer bli använda så mycket nu under vintern.
    Min svarta IdaT_logo mössa har försvunnit på dagis o den rosa/orange randiga stickade Kik-Kid hittar jag inte heller
  • Zvartaliljan

så mössbilder inlagda

Butte - aaaviiis. Här köpte man den klänningen för ord.pris! men den är sönder i flera sömmar så funderar på att reklamera men den är ju så fiiiiin......

• Zvartaliljan
    Stormis skrev 2008-11-11 20:31:12 följande:
    Va? Inte fler . Tack för dagens kaninpost!La in mina "nostalgibilder" i bt. Före 2 månader var det HM i stl 50 som gällde...Nu blir det andra halvan av Ugly Betty för min del. Och sen veckans höjdpunkt: DH. Skriv nu inget under tiden
    Jo här var det också H&M tills Maia var typ 2 månader (men det var typ då hon började ha 50-56, innan dess 44 ) då syrrans bästa kompis från Stockholm kom o hälsade på...råkade vara ägaren av en butik med fiiina märken så hon introducerade katvig för mig och vips så var man fast
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-11-11 20:43:37 följande:
    Preggi- Vad fina tjejerna är i Katvig, Småfolk och Molo! Och vad fin baskern är! Kommer den hamna på hyllan med Hello Kitty och vingarna? Liljan- Schysst samling! Och fina Maia i Bambi och Katvig!
    Tack Älskar den bodyn men den är på väg o bli för liten Hade span på en på TS men så blev den snodd o jag hann inte in o buda över

Så nu har jag kollat igenom dagens BT. Massa fina bilder som alltid

Duntoffla - Jättefina Moloränder! De hade jag velat ha i body till lila byxor

Agster - Gillade också de där blå starsen med orange kantband men hittade bara upp till 68 på salgen

Emmsan - Så fin Melker var i de starsen! Hur är det med magsjukan? Har han åkt på den nu också eller?

Humla1 - Sötisen Moa Kyss ni får sluta visa den där fina färgen annars slår jag väl snart till på köpknappen...

J essica - Butter liten flicka det där

Smurfen - Fina Tara

Ängeln - Du får sluta ha med buggan på dina bilder för då börjar jag bara sakna Maias som jag sålde alldeles för tidigt *ångrar*. Jättefin Liam!

Loveliva - Underbara fina kaniner på söööta Hilda  När ska vi ta den där lekstunden egentligen?

Bubblan - sööta Ida i Molo, den var ju riktigt fin den suiten när man ser den på

Plummy - Blir sjukt sugen på rosa/rött katvig! Sååå fint!

Grodprinsarna - Underbara sötizar i BT! Sorry men mössan stannar här

Skrutteruttan - Roligt o se annat än Me&I på dina barn

Tjolla - jag vill haaaaa den där huvan!!!!!!!!!! Passar väl perfekt till Milos Caretecjacka va?????

Smillamilla - Sötnos som hjälper mamma att städa Kyss

Stormis - fiiina änglarna! Har lyckats tappa bort Maias såna byxor...letar o letar men borta är de

Jen80 - söööta Ava som blivit så stor!

Preggi - Varje gång jag ser de där underbara ögonen så hajar jag till! Hon har ju verkligen de blåaste ögonen jag sett din lilla M! Jättefina kläder, utom mössan förstås
  • Zvartaliljan
    Mosen08 skrev 2008-11-11 21:09:30 följande:
    Taaaack  Men nåt i den fina färgen måste väl söta Maia ha iaf  den är helt underbaaaaar!!
    ja det suger verkligen efter klänningen!! Åhhhh vad du frestar mig!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11