Duntoffla skrev 2008-11-11 20:43:37 följande:
Preggi- Vad fina tjejerna är i Katvig, Småfolk och Molo! Och vad fin baskern är! Kommer den hamna på hyllan med Hello Kitty och vingarna? Liljan- Schysst samling! Och fina Maia i Bambi och Katvig!
Tack

Älskar den bodyn men den är på väg o bli för liten

Hade span på en på TS men så blev den snodd o jag hann inte in o buda över
Så nu har jag kollat igenom dagens BT. Massa fina bilder som alltid
Duntoffla - Jättefina Moloränder! De hade jag velat ha i body till lila byxor
Agster - Gillade också de där blå starsen med orange kantband men hittade bara upp till 68 på salgen
Emmsan - Så fin Melker var i de starsen! Hur är det med magsjukan? Har han åkt på den nu också eller?
Humla1 - Sötisen Moa

ni får sluta visa den där fina färgen annars slår jag väl snart till på köpknappen...
J essica - Butter liten flicka det där
Smurfen - Fina Tara
Ängeln - Du får sluta ha med buggan på dina bilder för då börjar jag bara sakna Maias som jag sålde alldeles för tidigt *ångrar*. Jättefin Liam!
Loveliva - Underbara fina kaniner på söööta Hilda

När ska vi ta den där lekstunden egentligen?
Bubblan - sööta Ida i Molo, den var ju riktigt fin den suiten när man ser den på
Plummy - Blir sjukt sugen på rosa/rött katvig! Sååå fint!
Grodprinsarna - Underbara sötizar i BT! Sorry men mössan stannar här
Skrutteruttan - Roligt o se annat än Me&I på dina barn
Tjolla - jag vill haaaaa den där huvan!!!!!!!!!! Passar väl perfekt till Milos Caretecjacka va?????
Smillamilla - Sötnos som hjälper mamma att städa
Stormis - fiiina änglarna! Har lyckats tappa bort Maias såna byxor...letar o letar men borta är de
Jen80 - söööta Ava som blivit så stor!
Preggi - Varje gång jag ser de där underbara ögonen så hajar jag till! Hon har ju verkligen de blåaste ögonen jag sett din lilla M! Jättefina kläder, utom mössan förstås