Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-13 15:58:49 följande:
    Ja, det är verkligen oslagbart. Att bara kunna "släppa ut" barnen på tomten, kunna sola på sommaren mm. Visst finns det nackdelar som att skotta snö osv men fördelarna överväger lätt. Hur stort är huset och tomten?
    Huset är 95kvm + garage/redskapsbod. Vet inte hur stor tomten är faktiskt men riktigt stooor iaf, mer än vad som behövs. Finns ett stort grönsaksland på baksidan också.

Ja det är den rosa/röda suiten med fina pellefanter Kyss
  • Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2008-11-13 16:02:50 följande:
    Alltså vilka shoppar kan man se de nyaste småfolken nu? Tycker så om Alvins nya print.
    www.kullerbyttanbarnklader.se

F ska in o hämta Maias nya suit i eftermiddag, och så fick hon en t-shirt på köpet
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:14:53 följande:
    Å jag vill åxå in o hämta ut en sån suit ju   sååååå fin!!!

finns i 92 på kullerbyttan

Åhhh vad roligt, då behöver jag inte sörja den urvuxna lila pellefantsuiten så mycket nu när hon får en ny

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:18:55 följande:
    Butte---- Å fiiiiiina barnen dina!!! Isabel helt bedårande i sin älgtröja ju!!! Å jag måste nästan köpa en sån!!!  Den e ju ybersöt liksom
    KÖÖÖÖÖÖP!!!!! Du får ju en t-shirt på köpet med, duger till lek iaf
  • Zvartaliljan

Nu finns lite bilder i BT
    Måste dock reklamera suiten och de har ju inte fler i 98 Ska jag skynda mig o beställa på Ajabaja tycker ni eller kanske byta till 92? Denna var ju ganska stor...

• Zvartaliljan

Bubblan - söt prinsessa i BT

Incommunicado - Massa underbara bilder

Nikki - Så söööta det var tillsammans allihopa

Ängeln - Du gillar NS-jeans va Här blir de tyvärr knappt använda...Maia gillar dom inte

Och så alla andra underbara barn och fina inköp var roligt att se i BT förstås

• Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-13 19:22:08 följande:
    kan inte du mäta ner till grenen på den 98:an.....kanske Stella kan ha den *hoppas* längtar tillbaka till suits juh...
    Maia har den på sig just nu så lite svårt men den är superstor så jag tror absolut hon kan ha den! Ca. 5cm för lång för Maia tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11