Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Camellis skrev 2008-12-17 22:44:39 följande:
    Ja, jag leker faktiskt bara lite med tanken. Egentligen ska jag inte handla mer nu. Handlade ju precis klänningar fast jag har köpstopp! Men de är bra fina, de där prickarna. Kanske ska köpa dem till en kompis lilla bebis förresten? *idé!* Hon är plutteplutt så isåfall blir det 62 eller max 68. Föddes sex veckor för tidigt och försvann i ena byxbenet på overallen när hon skulle åka hem från BB.
    Här är min dotter i en Katvig summersuit i stl 68, hon är också född 6 veckor för tidigt...

...på bilden är hon drygt 10 månader

Hon hade nog annars 62 när hon var ca 5 månader
  • LA Woman
    Camellis skrev 2008-12-17 22:58:26 följande:
    Oj! Ska jag köpa 56 då kanske? Gud vad svårt det blev nu då! Men vänta nu, hon föddes i oktober så hon är två månader - då kanske jag ska 62 ändå? Risk att 56 blir urväxt ganska fort annars va?
    Ja, det kan vara smart Det är inte kul om de växer ur det direkt heller! 
  • LA Woman

Godmorgon

Börjar väl med enkäten direkt

KOPIERA DETTA INLÄGG O RADERA SVAREN O LÄGG IN DINA EGNA

MOLO MOLO MOLO....

1. Finaste printet molo nånsin haft?

Regnbåge och flower

2. Fulaste printet molo nånsin haft?

Måste hålla med Everlonn här, jag gillar inte heller vare sig domino eller knappar...

3. Hur många MOLOsar i garderoben/erna?

15 tror jag och 2 på väg (orkar inte gå och räkna )

• LA Woman
    Everlonn skrev 2008-12-18 07:44:55 följande:
    Min lilla gick upp halv 6...och grinig...blev lite bättre efter tomtegröt till frukostNu har jag shoppat älgtröja!!!! Ringde annacill och frågade om den skulle komma i kalendern...hade helt glömt att den redan varit Kanske för att jag inte var intresserad av älgarna dåMen hon var sååå snäll så jag fick 30% på den ändå!!  Och när man ändå är och kikar i webshoppen och har henne på tråden så kollar man ju av vad hon har mer för kul, såklart LaWoman älskar ju prickarna tex Så jag frågade snällt om de hade varit i kalendern...det hade de inte, men "tja då kan jag ju ta dom i kalendern ikväll" sa hon!! Så det blev 30% på prickig suit oxå till Lawoman oxå!!  till annacill!! Och tydligen var det ju populärt att prickar och ränder kom i kalendern
    Jag tackar så mycket för detta  Hoppas min suit kommer imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11