Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-11-11 07:56:13 följande:
    hej tjejer sovit gott?
    ehhh endast varit uppe 4 gånger hos svea, men det hör ju till vanligheterna, slipper i alla fall göra välling, den slutade hon med nattetid för två veckor sedan. Edast 13 månader gamal

Själv då?
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-11-11 08:19:20 följande:
    Skönt o slippa vällingen, det är ju alltid nåt Är så glad att Liam slutade med mat på natten tidigt, tror han sovit "natt" sen han var 4 månader. Fast nu vaknar han ju ibland med världens utbrott och det är nog nästan ännu värre.
    he he värre? ja det beror väll på vad man gemför med

Svea har fram till nu då hon är 13 månader vaknat varannan timme och druckit 4-5 välling flaskor på nätterna. Så det är ett under nu när vi bara behöver gå upp ca 4 gånger
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-11-11 08:28:50 följande:
    Jo iof.4-5 flaskor? Oj, det var inte lite det, en hungrig flicka minsann.
    ja men har man så mycket energi som hon så måste man ju ladda upp ibland
  • SmillaMilla

Alltså har jag en stor tjej eller?

Hon är nu 14 månader och molos 86 sitter taight på henne, 92 känns mer lagom.

Men inte är hon särskilt lång borde vara lite över 70 lång men med sina 12 kilo så behövs det kanske.

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-11-11 08:34:00 följande:
    Såklart Undra vad Liam får sin energi från egentligen, han äter ju så gott som ingenting förutom välling morgon/kväll, kanske 1 musbett på mackan, 3 skedar mat, det är väl ungefär vad vi får i honom på en dag.
    oj det var inte mycket!!

nä nu skall vi ut i skogen en stund. Sonen hemma från dagis så jag måste underhålla dem lite. Kommer tillbaks efter lunch och då vill jag se massa härliga erbjudanden
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 11:33:05 följande:
    håller verkligen med annars kan man ju mejla och kolla om säljaren kan vänta med betalning alla kan ju oftast det bara man mejlar men folk fattar inte det helt enkelt ...rensade precis lillemans garderob på kläder som inte passar såååå tomt blev det så nu kan det shoppas nytt med gott samvete
    he he som jag då, sveas gaderob är lite mindre nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11