Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Katvigs strumpbyxor, de brun/bruna. Hur är de i stl? 68/74 funderar jag på om de kan passa på svea. Hon är kanske 80 lång. Men strupbyxor får ju verkligen inte vara för långa.
Katvigs strumpbyxor, de brun/bruna. Hur är de i stl? 68/74 funderar jag på om de kan passa på svea. Hon är kanske 80 lång. Men strupbyxor får ju verkligen inte vara för långa.
Nä nu skall jag sova.
Måste vara utvilad för i morgon skall jag följa med anton till dagis. Han vågar inte gå dit längre för att en pojke slår honom och är elak. Tänk bara 5 år och rädd varje dag. Gråter på kvällarna för att han är rädd för denna pojke. Min lilla goa kille
Tack för era tankar!
Ja i morgon skall jag dit och kräva en handlingsplan. min son skall inte vara rädd för något annat barn på dagis! Skär i hjärtat på mig. Sambon är vansinnig kan jag ju tala om. Händer det inget så ringer han dit och skäller på dem
Snyft.
Hemma igen efter att ha varit med Anton på dagis. Tog även ett rejält snack med personalen. Men tydligen så kan de inte se allt. Och anton måste bli mer stöddig och säga till personalen när någon slår honom. Hm så det är antons fel att han blir slagen Snacka om att jag stor grät i bilen på väg hem. Och jag som själv jobbar inom barnomsorgen, trodde inte detta var sant.