Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Oj då sonen råkade kolla på kläder med mig

Han vill verkligen ha dessa:

www.eleraff.se/Default.aspx

Alltså molos jeans med motorcyklar. Men hur är de i stl? Fanns bara 122.

• SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 11:41:25 följande:
    bara att fylla på ingen då ...lite trist ibland då det är favoriter som försvinner
    he he fast jag hinner tröttna på kläderna. Så det är bara kul att köpa nytt
  • SmillaMilla
    agster skrev 2008-11-11 11:47:29 följande:
    Ej Sikke Lej är lite lustiga i stl ibland. J har en suit i stl 86 också som bara behöver ytterst lite uppvik. Annars har han 74 i Molo t.ex.Vad var det för ESL du köpte? Sms till Tradera köpare gör visst susen! Fick ett mail precis där hon bad om ursäkt och att hon hade missat mitt mail i alla andra Tradera mail. Skönt att ha det ur världen. Jag gillar inte oavslutade affärer... Nu är det första gången på länge som jag inte har ett enda plagg ute på T, känns konstigt... men ganska lugnt och skönt    
    Åhh där ser man.

Jag har för en gångs skulle kläder ute på tradera. Sambon tvingade mig att sätta ut för klädskåpen svämmar över här.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:40:36 följande:
    Råkade posta innan jag var klar ju...Smilla- Vilken söt liten hjälpreda du har där hemma!Stormis- Söt tjej i Molo! Visst är det kul när man hittar nya otippade favoriter!
    he he tack. Ja men det är ju bara hon som skall damsuga, lite jobbigt i bland för hon är inte så snabb på att damsuga 180 kvm.
  • SmillaMilla

Alltså hur är det på TS?

Jag har ju lagt ett bud på TS. Och de har satt en stopptid på 20 +5 nu ikväll. Behöver man sitta med in i sista sekund, som på T?

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:57:51 följande:
    Va? Du får låta henne öva upp snabbheten lite
    he he ja övning ger ju färdighet
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2008-11-11 19:58:17 följande:
    du är ju hopplös ...fast inte shopplös vad blev det för snyggt nu då?
    he he den var rolig Är man trött eller om man skrattar åt sådana skämt
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:59:41 följande:
    Nej, det kan ta upp till en timme efteråt innan det är klart. Däremot kan det ju så klart vara ngn som hinner lägga ett högre bud om man inte kollar lite då och då.
    men när vet man att det är slut då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11