Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jätte fin ts!!! Bra jobbat butte!!!!

• SmillaMilla

God dagens i tråden!

Superfina barn o kläder i bildtråden som vanligt. Skall kommentera innan jag slänger in några själv

Gosmamman: Grattis till bebben! så fin i sin katvig suite. roligt med lite åländskt i tråden. Ser nämligen att det blev en plasto traktor i present. Plasto är åländskt! Och så lite längre fram i bildtråden fanns ju två söta tjejer i småfolk. En favorit!

Preggi: Håller verkligen med dig! Den där hooden är superfin! Men jag börjar alltid att gilla allt när de har tagit slut så nu finns det ju knappt några hoodar kvar.

Lawomen: Supersnugg halare (overall).

Tjejtriss: söt tjej i superfina kläder! Och härlig shopping, så fina färger! Jag är riktigt avundsjuk på småfolks klänningen! Bor du nära rackamaja? För de sålde väll inte småfolk på webshoppen?

Ängeln83: Söt skrutt som vanligt och vild Fotona var ju så härliga, kul när barnen inte bara sitter stilla utan faktiskt gör något.

Lourdes:Häliga bilder! Den på stranden ser ju så härlig ut. Och snygg bugga

Loveliva: Halaren (overall) är ju sååå läcker!

Jen80: Söta grabbar.....som vanligt. Den där katvig tröjan kanske skulle vara något för Anton också. Tack för tipset,

Tjollabolla: Shysst stil.Hadbanga måste väll alla kunna

Jompa: Superfin katvig suite. Ser mycket finare ut där än vad den gjort i shopparna.

Isold: Snygg shopping, den bruna katvigen är verkligen läcker!

Micayla: Söt pojk som vanligt!!

newattis: Söt tjej i fina kläder!!

Svich: Nu gör du mig ännu mer avis på allt katvig köpande. Kanske man skall ge sig ut på tradera och kolla lite

Seadwarf: Snygg shopping!!!

Agster: Wow vilka inpulsköp du gör! Och fin molo såklart.

Nicki: Småfolks apor och molo uttrar, älskar verkligen!! kul att få se pappa på ett hörn också.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 11:27:07 följande:
    Lila velourbysser kanske?
    jo vi har lila velour men tänkte om molo har gjort några som skall höra till liksom. och inte de prickiga.
    lillronya skrev 2008-10-27 11:28:56 följande:
    Antar att det blir till att ge honom nåt med mjölk en gång och sen sluta igen....
    ja ns funkar till. men jag tycker att det är snyggast att ha ns byxor till tröja, ser ju lite tokigt ut vid magen annars.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 11:35:33 följande:
    Smilla-- jag brukar ha molos orange/röd randiga-flower-skidflickor till dom prickarna
    okej, de orange/röda kanske skulle vara något. Tack!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-10-27 11:35:18 följande:
    Tack!
    ha ha ja det är du det nä jag måste nog prova!
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2008-10-27 11:50:36 följande:
    åååhhh nej vad fint det blev med prickig body och ns-byxornanu fick jag MÅSTE HA-begär igen....vill ha prickig tröja.....måste kolla om det finns i tösens strl....
    åh det lät ju bra
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2008-10-27 12:10:25 följande:
    har jag tur eller har jag tur....hade lagt en beställning på hippo och där hade jag beställt en småfolk tröja men nu ringde dem och sa att den var slut så då tog jag molo prickig tröjan istället och fick 20% rabatten på den den *ha ha*
    åhh wow! jag skulle vilja haft röjan istället frö body, men det fanns inte.
  • SmillaMilla

okej tack för era svar tidigare om katvig klänningen. Höll i den på matador i fredags och ångrade mig så att jag inte köpte den. Tycker den var läcker.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11