Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Jätte fin ts!!! Bra jobbat butte!!!!
Jätte fin ts!!! Bra jobbat butte!!!!
God dagens i tråden!
Superfina barn o kläder i bildtråden som vanligt. Skall kommentera innan jag slänger in några själv
Gosmamman: Grattis till bebben! så fin i sin katvig suite. roligt med lite åländskt i tråden. Ser nämligen att det blev en plasto traktor i present. Plasto är åländskt! Och så lite längre fram i bildtråden fanns ju två söta tjejer i småfolk. En favorit!
Preggi: Håller verkligen med dig! Den där hooden är superfin! Men jag börjar alltid att gilla allt när de har tagit slut så nu finns det ju knappt några hoodar kvar.
Lawomen: Supersnugg halare (overall).
Tjejtriss: söt tjej i superfina kläder! Och härlig shopping, så fina färger! Jag är riktigt avundsjuk på småfolks klänningen! Bor du nära rackamaja? För de sålde väll inte småfolk på webshoppen?
Ängeln83: Söt skrutt som vanligt och vild Fotona var ju så härliga, kul när barnen inte bara sitter stilla utan faktiskt gör något.
Lourdes:Häliga bilder! Den på stranden ser ju så härlig ut. Och snygg bugga
Loveliva: Halaren (overall) är ju sååå läcker!
Jen80: Söta grabbar.....som vanligt. Den där katvig tröjan kanske skulle vara något för Anton också. Tack för tipset,
Tjollabolla: Shysst stil.Hadbanga måste väll alla kunna
Jompa: Superfin katvig suite. Ser mycket finare ut där än vad den gjort i shopparna.
Isold: Snygg shopping, den bruna katvigen är verkligen läcker!
Micayla: Söt pojk som vanligt!!
newattis: Söt tjej i fina kläder!!
Svich: Nu gör du mig ännu mer avis på allt katvig köpande. Kanske man skall ge sig ut på tradera och kolla lite
Seadwarf: Snygg shopping!!!
Agster: Wow vilka inpulsköp du gör! Och fin molo såklart.
Nicki: Småfolks apor och molo uttrar, älskar verkligen!! kul att få se pappa på ett hörn också.
Någon som har tips på vad man kan ha till den röd prickiga bodyn från molo?
vad tycker ni om denna?
http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=1336
okej tack för era svar tidigare om katvig klänningen. Höll i den på matador i fredags och ångrade mig så att jag inte köpte den. Tycker den var läcker.