Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-11 19:38:30 följande:
    Men att folk är så trööööga Gud vad tyst här är ikväll, vart ääääääär alla???

Godkväll. Här är jag i alla fall

Har precis fått i oss middag och nu försöker sambon få Alvin att sova.

Själv sitter jag med powerlistern och sliter

• FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2008-11-11 19:43:12 följande:
    ÅÅ jag borde oxå men jag orkar bara inte...
    nä det är verkligen det tristaste som finns. Men det är bara att kämpa på med lite i taget så blir man förhoppningsvis klar någon gång.
  • FL Lisa
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-11 19:45:50 följande:
    å duktiga du...jag sitter och väntar på att maken ska bli klar med maten och på att milo ska somna... e såååå sugen på efterrätt hihi innan maten o allt...skulle oxå vilja komma igång igen med tradera men jag har packat ner allt vi inte använder  för vi håller på med en evighets flytt som aldrig vill ta slut... första december står vi dock i nya lägenheten men då börjar all den andra kaosen
    äsch då..med flyttkaos så behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte orkar tradera. Du får ta tag i tradera nästa år helt enkelt!
    Smaklig måltig!
    Stormis skrev 2008-11-11 19:50:20 följande:
    Va! Höll du på att glömma oss Jo, alltså säga vad man vill, men vissa grejer köper jag ibland pga märke och att andra (läs NI!!! ) tycker är så snygga... *vadå lättpåverkad*  . Återstår att se hur garnbollarna överlever. De är eg asfula, men jag blir säkert kär i dem också .Gosse vad kul det är att se alla minisar i bt! Ni som kittat era snyfödda i dyrt danskt - är det småsyskon eller har ni lyckats hitta rätt direkt? Har nog nån bild jag med, måste kolla!
    Haha..jag känner igen det där. Jag kan också komma mig själv med att köpa grejer som jag egentligen inte tycker är jättesnygga bara för att alla här tycker det är snyggt. Sen kan det ju faktiskt vara så att när man väl provar dom på hemma så inser man faktiskt hur galet snygga dom är. Annars finns ju alltid T
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:57:51 följande:
    Va? Du får låta henne öva upp snabbheten lite
    nej..säg inte så. jag som redan oroar mig för om det är för nära jul nu för att lägga ut på T...och något litet katvigplagg hade jag ju också som plan att slänga upp men nu får jag se om jag verkligen vågar testa nu
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 20:02:15 följande:
    Jag sitter och funderar på om jag ska sätta det från 1 kr om det går bättre. Samtidigt vill man inte ge bort plaggen heller. Fick bara 90 kr för min fina oranga miniapple (förvisso saknades en knapp på ena sidan men det var i superfint skick) Min oranga trodde jag skulle vara poppis men inga bud än...
    kanske betyder det här att jag slipper powerlistern nu och kan ta tag i det i typ februari igen. Trist när dom går för mycket mindre än man tänkt sig.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-11 20:12:51 följande:
    Butte- Fin shopping! Den där kjolen/klänningen är såååå fin! Är det från OTT?Fl Lisa- jag kan ju se att en del varit inne och kikat på annonsen så det indikerar ju ändå ett visst intresse

ja jag får fundera på saken. Har bland annat en skötväska i nyskick jag funderar på att sälja men går det dåligt får det nog i alla fall vänta till nästa år innan den får flyta ut på T
    Men kanske att jag vågar testa med lite märkeskläder. Får ta mig en funderare helt enkelt.
    du får rapportera ikväll om det gick hyfsat på dina auktioner som gick ut idag.

butte - superfin shopping som vanligt. Var det OTT igen?

• FL Lisa

puh. någon som vill ha en liten kille som vägrar att sova?

ängeln83 skrev 2008-11-11 21:43:32 följande:
    Nu har jag lekt polis på Tradera, börjar bli grymt trött på alla som skriver typ Molo i rubriken för att locka fler.Typ denna, vad sjutton finns likheten med Molo nånstans?www.tradera.com/MOLO_inspirerad_stickad_troja...(inte min)
    åh vad bra att du orkar ta tag i anmälning...jag är oftast för lat men ändå irriterar jag mig också massvis på sånt där.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11