GROD PRINSARNA skrev 2008-11-11 19:45:50 följande:
å duktiga du...jag sitter och väntar på att maken ska bli klar med maten och på att milo ska somna... e såååå sugen på efterrätt hihi innan maten o allt...skulle oxå vilja komma igång igen med tradera men jag har packat ner allt vi inte använder för vi håller på med en evighets flytt som aldrig vill ta slut... första december står vi dock i nya lägenheten men då börjar all den andra kaosen
äsch då..med flyttkaos så behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte orkar tradera. Du får ta tag i tradera nästa år helt enkelt!
Smaklig måltig!
Stormis skrev 2008-11-11 19:50:20 följande:
Va! Höll du på att glömma oss Jo, alltså säga vad man vill, men vissa grejer köper jag ibland pga märke och att andra (läs NI!!! ) tycker är så snygga... *vadå lättpåverkad* . Återstår att se hur garnbollarna överlever. De är eg asfula, men jag blir säkert kär i dem också .Gosse vad kul det är att se alla minisar i
bt! Ni som kittat era snyfödda i dyrt danskt - är det småsyskon eller har ni lyckats hitta rätt direkt? Har nog nån bild jag med, måste kolla!
Haha..jag känner igen det där. Jag kan också komma mig själv med att köpa grejer som jag egentligen inte tycker är jättesnygga bara för att alla här tycker det är snyggt. Sen kan det ju faktiskt vara så att när man väl provar dom på hemma så inser man faktiskt hur galet snygga dom är. Annars finns ju alltid T