Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-12 20:46:11 följande:
    det är 110
    kan ju vara någon produktionsmiss också..typ någon liten sömm som sitter lite fel eller något tryck som blivit liiiite snett.
  • FL Lisa

gaaah. blir galen på FL.s citering just nu

Agster - japp jättesnygga! Jag har ju ingen aning om det verkligen är någon produktionsmiss och är det det så kan det ju vara något så litet att man typ ändå inte ser det. Men när utförsäljningen var här så sa dom att allt som var från nyaste kollektionen var antingen provkollektion eller produktionsmiss eller liknande...

• FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-13 08:28:35 följande:
    Godmorgon flickor.Är ni trötta idag? Det blev en sen natt för mej. Gick ner och skulle borsta tänderna kl 22.30, då fick jag den geniala idèn att jag skulle måla om gillestugan, så där stod jag med min pensel o färg till kl 2 Ganska normalt va?!
    godmorgon!

haha...kanske inte helt normalt
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:38:16 följande:
    Godmorgon!Vaknar till ett negativt omdöme på T  Köparen mejlade om ett hål i tröjan och jag svarade snabbt att jag gick med på återköp, att det bara var att skicka. (Jag har mailet sparat och kunde t.o.m sätta ut tidpunkten i min kommentar) Sen får jag ett negativt från henne där hon påstår att jag inte svarar Åh vad förbannad jag blir  Hon vann dessutom kläderna sjukt billigt mot nypris så hon borde vara nöjd även om sömmen nu gått upp lite (vilket jag inte märkte något av nä'r jag skickade den...)Är så trött på dessa köpare/säljare som lämnar negativt utan minsta försök till kontakt innan, hon kunde väl för f*n ringt då!!
    Så trist! Det är väl klart att det inte är något att sätta negativt för. Får man bara svar att säljaren och man kan lösa problemen så är det väl inget att bråka om. En del är verligen snabba på att lägga negativt!
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:41:17 följande:
    Vet ni vad, min dotter har gjort en växtspurt  Hon har typ totalt hoppat över 92 nu känns det som! Hade ju 86 från typ Januari - September, sen började jag köpa 92 o nu kan hon inte ha det längre  Alla Molobodys, suits och ja allt i 92 är helt plötsligt för kort, framförallt i ärmarna!Superledsen för nu kan hon ju inte ha bodys och suits längre då Men samtidigt...detta innebär ju att jag kan sälja en massa o köpa nytt
    och tänk vad bra för oss andra som nu alltså får sitta och hålla koll på T
    och tokskoj för dig som får shoppa massa nytt med gott samveta..för då behöver hon ju verkligen nya kläder
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:51:30 följande:
    Det var väl ändå ett vänligt och korrekt formulerat mail?? Om hon nu inte fått det så kunde hon ju mailat eller ringt!! Och om hon nu fick det så fattar jag inte alls varför hon lämnade Neg...jag har mailat och ifrågasatt och skrev att om hon inte tar bort sitt negativa på mig så blir jag tyvärr tvungen att lämna negativt på henne...
    Ja det där är en klurig fråga. Men jag hade nog gjort som du...försökt lösa det med köparen och är den personen oresonlig så hade jag nog övervägt att lägga negativt. För jag tycker inte hon har rätt att lämna negativt när du faktiskt har erbjudit henne återköp eller kompensation. Du har ju gjort vad du har kunnat.
    Sen om det har blivit någon miss så hon inte sett det mailet från dig så tycker man ju att hon borde ta bort det negativa nu när du kontaktat henne igen.
    Jag hoppas det löser sig så du blir av med ditt negativa och slipper lägga negativt på henne
  • FL Lisa

Godkväll i tråden.

Alvin sover...sambon har åkt till England och lämnat en fin 1000-lapp till mig som jag får shoppa vad jag vill för (han tyckte så synd om mig som blev lämnad ensam hemma med A hela veckan) och jag tänkte slå mig ner här framför FL och fördriva några timmar...men så krånglar det bara hela tiden. Kan dom inte fixa detta någon gång.

• FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-17 20:03:00 följande:
    GodkvällAaah, nu blev jag förvirrad igen, började läsa och tänkte att va sjutton är det här nu då? Nån är inne och skriver i mitt namn Åååh, gulliga sambon. Någon plan på vad som ska shoppas?
    haha..ja det har hänt mig också många gånger.

Det kanske betyder att jag borde sätta mig och fixa en ny avatar-bild nu när jag faktiskt har lite tid

Jag är sugen på en regnbågströja från Molo och en katvig-mössa i alla fall...sen vet jag inte riktigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11