Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-31 13:52:29 följande:
    Hej tjejerNu är jag hemma efter en stund träning på förmiddagen. Skönt! Sambon är ledig idag och står och brassar lunch. Middagen ikväll blev avbokad pga sjukdom så det blir en lugn hemmakväll framför IDOL. VAd händer här?
    hej på dig Tofflan

Tjolla--- jag har bara tvättat bodyn och suiten en gång.. lite bleks dom o luddar lite, men inte så där JÄTTEmycket tycker jag
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-10-31 13:55:07 följande:
    Underbara bilder på söta barn och kläder i BT! Vad mysigt! Gör det! Nu ropar sambon att maten är klar och undrade varför det tog 10 min att hänga upp handduken Bäst att gå
    hej då på dig Tofflan    ha ha ha.. snabbvisit alias handduksupphängning
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-31 13:56:57 följande:
    Nu har jag äntligen velat klart och shoppade blå/gröna byxor och en rosa/orange tröja från Katvig på Hafva. Bra rabatt där, synd att de inte hade större sortiment på Katvig. Hade gärna shoppat den grön/blå tröjan också.Rååsa bubblan, den nya UJ:n har ny logga, lite annan stoppning i sitsen, lite annorlunda varukorg, flaskhållare i mjukplast och tygklädd insida på handtaget och röda ploppar på bromspinnen. Det är mest klädseln som känns mer stoppad. Och färgen är liksom gräddig
    Å jag va sååå sugen på den nya, men de blev den gamla   men nu e suget på igen efter swift   vad vet du om den? 

den färgen du köpte e sjukt snygg Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-31 14:02:29 följande:
    Klart du ska ha en ny Vet inte mkt alls om Swift, bara det lilla jag läst i UJ tråden. Skulle absolut kunna tänka mig att prova den men tycker inte att färgenra är så snygga.
    Bubblan åker så lite vagn så egentligen skulle vi knappt behöva nån alls  

Ok.. trodde du hade lite hemlig superinfo om den eller så   gillar inte heller färgerna så värst, men modellen ser himlans smidig ut
    loveliva skrev 2008-10-31 14:02:34 följande:
    Ja, den där lilla Swift låter intressant Undra HUR liten den är ???
    ja jag undrar.. hm..  undrar när man kan åka o klämma på en nånstans?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 14:03:36 följande:
    Håller med, printet gör sej verkligen bättre IRL.Liam vaknade nyss så jag ska snart prova den.
    Å bild sen va?
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-31 14:12:34 följande:
    Den ska börja komma i december verkar det som. Jag har ingen insider info tyvärr. Min källa är inte så uppdaterad på nyheter
    Åhå.. de e ju inte sååå länge kvar ju  undrans om man kan boka en redan nu?  *himla sugen*
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-31 14:19:04 följande:
    På familjetorget kan man boka nu och få lite rabatt står det i länken ovan. Men jag vet inte riktigt hur det går till. Har aldrig handlat där själv. Kolla med Bonti, de lär ju få in den också.
    å måste kolla med dom då ligger inte så långt från mig!
    ängeln83 skrev 2008-10-31 14:19:45 följande:
    Nu finns suit bilder i BT, den passade helt ok, lite stor på bredden men det får gå. Fast den var precis i grenen, nån cm tillgodo bara.
    å den ser ju ut att sitta toppen tycker jag!!  Fin han blev i den

Nu vill Bubblan kramas med mamma här

Cu girls..
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2008-10-31 15:35:46 följande:
    nu blev det mycket på en gång. Ska svara åt dig dunis snart. ska bara klistra in detta tips först Välkommen till utförsäljning av barnkläder från OneTwoTen! Nu är det dags för höstens kollektions- och lagerutförsäljning. Obs! Endast kontant betalning När:               Tisdag 4 nov till torsdag 6 nov,  kl 10.00 – 19.00 (tors 16.00)                      Var:                I lokalen 150 kvadrat, St:Eriksg 48, nära Fridhemsplan.                       In på gården, höger, ½ trappa upp.
    VAAAAAAAAAAAAAAAD e detta för underbart??????
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 15:43:08 följande:
    Meh du...spara dej till Molo lagersalgen nu
    amen de här är ju typ granne med mig ju    MÅSTE dit!!!!!

nån som ska med?
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2008-10-31 15:44:48 följande:
    vi var på deras utförsäljning innan sommaren någon gång och det var faktiskt helt okej saker där då. Dock ganska utplockat i storlek och vi kom just innan stängning en dag så det är nog bra att vara där i tid om man vill fynda något.Hur som helst så skrev vi upp vår mailadress på ett papper där så idag kom detta trevliga mail
    Aha!!! jag vill åxå skriva upp min mailadress på ett papper

Jag ska dit tisdag kl 09.00 *måste kollas*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11