Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-10-31 16:16:08 följande:
    då kan jag fylla i vad jag shoppadedessa byxoroch dessa byxoroch dessa byxor och t-shirtenoch allt dettaoch dettaoch för allt detta betalade jag ca 1000 kr
    Å va mycket fint du hittade!!!
    ängeln83 skrev 2008-10-31 16:24:48 följande:
    Jag är käääääääääääääääääär, o gud vad jag har saknat bodys insåg jag just, dom sitter ju så mycket finare på, o vart sjutton har jag fått ifrån att jag inte gillar Molos bralls?, dom sitter ju också super.Provade nyss bodyn o byxorna på Liam, bilder strax i BT.
    Superfint på Liam!!! 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 16:40:20 följande:
    Får nog hålla span på några av dina auktioner tror jag Vet du hur mkt det skiljer i storlek på Molo body 86 o 92?
    hm.. de e lite olika faktiskt.. men inte är det speciellt mycket.. ärmarna har en förmåga att bli jädrans långa i 92..
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 16:46:20 följande:
    Är ränderna större än printen? Syftar på en viss rymd body Ah, ärmarna var ganska långa på denna, så det gör ju inget om dom är kortare, tänkte mest på längden.
    space e lång och smal i modellen längre nacke-gren än tex prickarna
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 16:49:34 följande:
    Ah, det låter ju bra
    Ida kan ha 86 i den fortfarande, men vi försöker rensa ur bodysarna lite
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 16:53:02 följande:
    Okay Då kanske det kan funka med 86 här också då, vårens 86:or passar ju nu också.
    Ida kan inte ha vårens prickar i 86 bodysar längre.. Dom e för små.. Men höstens 86:or kan hon ha
  • RååSa BuBBlan
    Jen80 skrev 2008-10-31 19:13:48 följande:
    Snacka om att jag dödade tråden . Håller alla på med läggningar, middagar och allt sånt !? Mina ungar är i säng nu så det är lugn och skönt här hemma. Sambon kom hem igår så nu ska jag få honom att titta på Idol... eller inte . Jag ska iaf kolla sen !
    fick du min inbox tidigare?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 18:38:34 följande:
    Ni som varit med ett tag. Vad kan man förvänta sej för "flickiga" färger på lurvar på lagersalgen?
    sist va de två olika råååsa o den ljust gröna
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 19:33:26 följande:
    Okej!Ska ha med mej en hem till en liten plutta och vill ju veta vad jag kan erbjuda för färger. Var det grön kant på båda de rosa?
    Ja, jag har för mig det
  • RååSa BuBBlan

Å va många söta spöken som kommit till oss   å dom sista va ju underbara!!  två småkillar som blev så glada att jag gav dem godis att jag fick ett öga av dom   gjort av marsipan, oliv och ketchup   ha ha ha..

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 19:37:33 följande:
    Typiskt!Den mamman gilllar inte grönt. Ja, ja. Vi får väl se vad som finns.Så himla spännande!!
    attans!  hm.. va kan då funka?  

å men den blå med röda kanter då? väder i luvan?   den är min absoluta favvis av alla lurvar!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11