Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 21:42:23 följande:
    Men du den människan ska vara sååå duktig med sina barn och göra aaaaaldrig fel. Konstigt nog sitter hon fl hela dagarna och kvällarna så jag undrar när hon hinner vara med sina perfekta barn Hon retar sig på ALLT!
    Ja jag lessnade verkligen nu!!  Kan ju inte säga ett trevligt ord människan..  Vill skriva _______ men de får man inte

Å om man stör sig sååå mycket på alla petitesser på FL så bör man söka hjälp!!  Det är inte diskussioner utan Provokationer om o om igen.. *lessnat*

Iofs e ju negativ uppmärksamhet också en form av uppmärksamhet OM man nu måste ha det jämt jämt..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-10-31 21:48:31 följande:
    *stön* vissa har inget bättre för sig....
    eller hur!!
    Lina med Liten skrev 2008-10-31 21:48:55 följande:
    röstade ju såklart btw!
    tack säger bubblan
  • RååSa BuBBlan

HA HA HA HA    *skrattar ihjäl mig*   

Ida vill inte sova här hemma.. Pappan irriterad o lyfter upp henne till soffan med orden " okej.. i soffan.. men ingen film"  Ida svarar:  "Ida se movie då"   ha ha ha!! sonen min håller på och lär henne engelska för fullt o de verkar fastna

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 22:03:12 följande:
    Å så gulligt!!
    Sååå jädrans klokt
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2008-10-31 22:11:12 följande:
    Rååsa bubblan: Gulligt sagt! Gav pappa med sig? *s*
    Nope   pappan e benhård! oavsett språk    mamman skulle mjuknat efter två sekunder
  • RååSa BuBBlan

Uuuursöta Maia i mormorcombo fina fina lammen åxå!!

• RååSa BuBBlan
    Jen80 skrev 2008-10-31 22:33:49 följande:
    Ja, vilken människa!! Visade bilden för sambon och han tänkte inte heller på snoret. Och vadå, lite snor hör väl ungar till ...
    Ja ungar e väl snoriga 9 av tio gånger!! Å vi har mååååånga snoriga bilder på barnen, å inte fasiken tänker vi på omgivningen om vi lägger ut dem? De e ju inte så att de är anstötande snorigt vi pratar om utan genomskinligt höst/vår snor liksom!  *sååå patetiskt*
    men som sagt.. negativ uppmärksamhet e ju åxå en uppmärksamhet å vissa behöver den oavsett utgång..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 22:41:12 följande:
    Nä cola zero och en skål ostbågar, DET slår allt!
    Å bååååågar    sjukt sugen e jag ska du veta Räcka ut tungan MEN jag har inte kunnat äta på 5 dygn nu   nåt knas i magen har jag fått.. det rör sig INGET, inget går åt och inget försvinner om du förstår vad jag menar.. Å dessutom gått ner 2 kilo på en vecka Fundersam  *måste till VC*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-31 22:47:44 följande:
    Hmmm ja det är nog dags att ta reda på vad som felas nu. Om en vecka måste du ju vara ok!!!Å jag surar lite för att jag missar er.
    Ja, alltså jag e ju på benen absolut!! VÄGRAR o missa fredag/lördag

Ja, sååå himla tråkigt att missa varandra ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11