Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jen80 skrev 2009-01-04 20:41:49 följande:
    Hmmm, ja jag var i valet och kvalet om stl 86 funkar hela vintern, så 92 kanske funkar. Men nä, det känns stort. Vet inte hur de är i storleken, men hon kommer vara 1,5 år i nov. Svårt! nån som har nån aning?!?!
    Jag har tyvärr ingen aning hur MAT-overallerna är i storlek heller. Är de lite mindre så funkar nog 92 men är de åt större hållet blir det ju för stort
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-04 20:44:20 följande:
    Har suktat efter katvig velourklänningar hela hösten, både den turkos, röda o den randiga rödblå men har hela tiden tänkt att med det priset så finns de kvar på rean, o det fanns dom ju MEN jag köpte ingen, känner mig riktigt stolt faktiskt Hade planer på att köpa alla tre, men inventerade Emmas garderob o insåg att hon inte har fler galgar! Tunikor, klänningar o nån blus är det som hänger o det är ganska många........ Så nä, det blev ingen o japp, jag känner mig stolt! Lustigt att man kan känna sig stolt över en sån sak
    Haha...visst är man knäpp? Jag kan också känna mig duktig när jag står emot att köpa något trots att det är billigt. Lätt skadad man är
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-04 20:54:59 följande:
    Håller med, verkligen skadad.. Men ska verkligen försöka dra ner..
    Jag har infört totalt shoppingförbud resten av månaden from onsdag då jag börjar jobba igen. Både kläder och annat. (utom mat då)
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:08:24 följande:
    Helloooo girls, det var några veckor sedan Vi har varit och firat jul/nyår på annan ort och passade på att vara sjuka hela tiden Nåja, har precis börjat bunkra Småfolk Dessa blev det idag www.tradera.com/Troja-med-motorcyklar-fran-Sm...www.tradera.com/Troja-med-hundar-stjarnor-fra...www.tradera.com/Troja-med-helikoptrar-fran-Sm...Inte mina auktioner!  (men snart mina tröjor )
    Hej tjejen!

Det var inte igår. Fina köp du gjort!

Hade span på de först men de drog iväg för mycket i pris för mig.
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-04 23:18:52 följande:
    Nån som har koll på molo overaller?Är detta denna säsongens som är normala i strl eller är det föregående års som var stooora i strl?www.tradera.com/Ny-Molo-overall-strl-98-aukti...(inte min auktion)
    Nu vet jag förvisso inte om de hade röd förra året men jag har i alla fall sett röda hängandes i butik nyligen så jag tror att det är årets.

Det var väl något med stjärna på luvan eller inte som avgjorde vilket år den tillhör? Hmm...hur var det nu då?
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:30:35 följande:
    Hej hej, jag äääälskar Småfolk (i väntan på Molo nyheter )Jag tar fortfarande penicillin Bihåleinflammation ,  Har varit sjuk i 3 veckor.....
    Jag har också haft en liten uppbunkring av Småfolk sista tiden. Väntar hem 4 till

Åh, vad tradigt med bihåleinflammation! Hoppas det går över snart.
    Buttelina skrev 2009-01-04 23:28:26 följande:
    jaaa det shoppas www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8144...
     Fin!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 23:53:26 följande:
    åhh sötunge
    Jag har också köpstopp nu. Väntar på att sista dragningen från Batinki ska göras och skulle mot alla odds lurven på Hippo finnas så köper jag den också men sen är det se men inte köpa som gäller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11