Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-31 13:15:37 följande:
    Inte ska du vara snål, det är ju fredag KÖÖÖÖÖP!!!!!!!!!
    Får ta en sväng om garderoben och se vad som kan tänkas behöva påfyllning Har du orange/rosa Katvig till dina pojkar? Funderar lite på en sån Fundersam
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-10-31 13:20:04 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx tror ni denna är i stl ??? Undra om 146/152 funkar till mig ????
    Vilken fin! Har ingen aning om storlekar dock.
    loveliva skrev 2008-10-31 13:20:55 följande:
    Japp, Melker har orange/rosa tröja, såååå fin !!!!
    Hade för mig det, kanske ska slå till på en till lillkillen. Hittade på lite rea.
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-10-31 13:25:38 följande:
    Men köpstoppet då
    Vi ska inte skvallra, lovar!
  • isold2003

Ängeln, fina saker din postis kom med till slut! Sitter med par såna Katvigbyxor i varukorgen men kan inte bestämma mig riktigt. Är de ett måste?

Rååsa bubblan, stackars Ida! Hoppas det inte blir långdraget.

• isold2003
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 13:39:17 följande:
    Ja, vi hoppas det blir kortvarigt!!  Fina killarna dina i Bildis  å snygga nya vagnen
    Tack! Älskar den nya UJ:n. Fin färg och den känns så lyxig på något sett, mer ombonad än den gamla modellen
    loveliva skrev 2008-10-31 13:39:54 följande:
    Fiiin post !!!! Isold- Katvig leggingsen är jätte praktiska nu i vinter ju under overallen. Iaf här där det inte är så kallt
    Mmm, de kommer ju till användning, det är lite ont om mjuka byxor i lillkillens garderob.
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 13:38:58 följande:
    Ja någonting i den färgen är ett ABSOLUT måste. Den är ännu finare irl. För att inte tala om dom blåa velourbyxorna som hör till, dom är sååå fina!Är lite sugen på denna....www.matadorkids.se/index.php&pro...Finns det några fina byxor man kan ha till?
    Jag har mössan och gillar verkligen färgerna, superfina!
    ängeln83 skrev 2008-10-31 13:37:41 följande:
    Nu är postis förlåten, fast han var sen Jupp, dom är ett måste, kööööööööp.Iaf om man vill göra såhär, o nu kan jag köra tvärtom kombo också
    Fiiint!!
  • isold2003

Vad velig jag är idag. Om jag köper de blå/gröna byxorna på Hafva blir de billigare än på lpl när man inkl frakten men om jag handlar på lpl så lägger jag nog till några flera plagg. Det blir ju ännu dyrare förstås men när man ändå shoppar är det ju kul att få mer än ett plagg.

• isold2003

Nu har jag äntligen velat klart och shoppade blå/gröna byxor och en rosa/orange tröja från Katvig på Hafva. Bra rabatt där, synd att de inte hade större sortiment på Katvig. Hade gärna shoppat den grön/blå tröjan också.

Rååsa bubblan, den nya UJ:n har ny logga, lite annan stoppning i sitsen, lite annorlunda varukorg, flaskhållare i mjukplast och tygklädd insida på handtaget och röda ploppar på bromspinnen. Det är mest klädseln som känns mer stoppad. Och färgen är liksom gräddig

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 13:53:35 följande:
    Hej! Här är det oxå ganska lugnt. Jag funderar på att gå och lägga mig och vila lite med Milo som sussar i vår säng
    Vad skönt det lät! Gör det
  • isold2003
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 13:59:07 följande:
    Å jag va sååå sugen på den nya, men de blev den gamla   men nu e suget på igen efter swift   vad vet du om den?  den färgen du köpte e sjukt snygg
    Klart du ska ha en ny Vet inte mkt alls om Swift, bara det lilla jag läst i UJ tråden. Skulle absolut kunna tänka mig att prova den men tycker inte att färgenra är så snygga.
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-10-31 14:02:34 följande:
    Ja, den där lilla Swift låter intressant Undra HUR liten den är ???
    Måtten finns här http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=714
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 14:04:39 följande:
    ja jag undrar.. hm..  undrar när man kan åka o klämma på en nånstans?
    Den ska börja komma i december verkar det som. Jag har ingen insider info tyvärr. Min källa är inte så uppdaterad på nyheter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11