Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-10-31 15:17:22 följande:
    åhh va synd det va så nice o bara kika på alla fina vagnar du hade ok jag ska inte heller va OT då min "molo kille" åker bugaboo cam 08
    Så snygg!
    loveliva skrev 2008-10-31 15:17:26 följande:
    Tur att jag hann köpa min älskade UJ av dig då Den väntar också på att Hilda ska åka framåt
    Ja just det, det hade jag nästan hunnit glömma bort Visst blir storebröder glada när deras småsyskon förstör deras verk *not*

Nu ska jag åka och hämta pojkarna från dagis. Återkommer ikväll! Shoppa väl tjejer!
  • isold2003

Hej hej! Kikar in medan lillkillen sover. Ängeln, bra köp med Molooverallen!

Buttelina skrev 2008-11-01 12:37:33 följande:
    mm håller medingen som har ett större barn??www.tradera.com/Molo_vinterbyxor_stl_116-aukt...11kr är dom ju värda kan ju ha dom i skolan eller nått
    Tack! Hoppas de håller sig billiga
  • isold2003

Tog ett varv örbi tradera och hittade lite smått och gott, hoppas att jag vinner något av det. Det kommer hur som helst att ramla in en del paket den här veckan, blev ju storshopping igår! Kul att vänta paket Vad har ni för kul att se fram emot i veckan?

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-11-01 13:24:06 följande:
    kul med paket  jag väntar inte på ett endaste har köpstopp
    Men du ska ju å andra sidan på lagersalg till helgen! Tycker inte synd om dig alls
  • isold2003

Tjolla, håller tummarna at småfolksuiten hinner komma!

Jag väntar på

* Mini rodini mössor med superhjältar, blå robotar och lovesquids
    * Mini rodini tröja med superhjältar
    * Katvig rosa/orange tröja
    * Katvig blå/gröna leggings
    * Mini A Ture overall
    * Mini A Ture anorak
    * Kik-kid halsduk
    * Svart Molo fleece, äldre kollektion, från TS 
    * Meandikläder

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-11-01 13:42:48 följande:
    oj jisses
    Ja, tänk att jag började dagen med att vara snål och så gick det som det gick sen Men Mini A Turekläderna beställdes redan förra veckan men det blev något fel med betalningen och de skickades inte förrän igår. Och Meandikläder räknas inte egentligen väl? Plus att Katvigkläderna kanske inte kommer eftersom det var sån rusch på Hafva att hon inte vet om de finns kvar eller inte, det får jag besked om på måndag. *rabblar ursäkter*
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-11-01 13:46:31 följande:
    haaha ursäkta dig blå du men faktum kvarstår att du shoppat som en tok
    Ok då
  • isold2003

Butte, vad var det för Molo du shoppade igår?

agster skrev 2008-11-01 13:50:57 följande:
    Hej,Kikar in en liten snabbis. Shoppas det nåt? Såg en lång lista här ovanför iofs
    Vadå? Såå lång är den inte
  • isold2003
    agster skrev 2008-11-01 13:59:52 följande:
    Näe Och fina grejer är det ju också! Du har ju bra smak som jag sagt tidigare
    Tack! Ser verkligen fram emot att tömma brevlådan nästa vecka

Glömde nämna att jag har en vagn på väg hem också, men den var inget nyköp utan ett byte Så mycket buggasnack här och det var så länge sen jag hade en
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11