Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 14:13:57 följande:
    Åhå.. de e ju inte sååå länge kvar ju  undrans om man kan boka en redan nu?  *himla sugen*
    På familjetorget kan man boka nu och få lite rabatt står det i länken ovan. Men jag vet inte riktigt hur det går till. Har aldrig handlat där själv. Kolla med Bonti, de lär ju få in den också.
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-10-31 14:19:45 följande:
    Nu finns suit bilder i BT, den passade helt ok, lite stor på bredden men det får gå. Fast den var precis i grenen, nån cm tillgodo bara.
    Superfin!
  • isold2003
    Harley skrev 2008-10-31 14:34:19 följande:
    Undrar hur det går för J essica idag Ååh jag vill också gifta mig
    Bröllop? Åh vad kul!!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-10-31 14:35:51 följande:
    Hallå tjejer.Hemma tidigt då vi hade halvdag, skönt eftersom jag var på Golden Hits igår och stuffade.Hur är det med alla er? Shoppas det nåt?Jag har shopping torka, hittar inget jag vill ha och ungarna behöver inte nåt heller.
    Hej! Jag har shoppat både Katvig och Mini rodini idag Hemma sjuk från jobbet och shoppingsugen.. Hafva har rea på rosa/orange Katvigtröja, behöver inte din tjej en sån?
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-10-31 14:39:09 följande:
    OT, men nån som har bra tips mot röda rumpor?Såg igår att Liam var lite röd, o lite imorse, men nu när jag bytte stinky blöja så började det blöda på några ställen, o stackarn hade ju jätte ont.Har ingen bra smörja hemma.
    Inotyol är bra tycker jag.
  • isold2003
    Harley skrev 2008-10-31 14:53:13 följande:
    Nu ska jag åka och tända ljus på mammas och pappas gravar. *jobbigt* Ses säkert senare.
    Usch, det måste vara tungt! Kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas. Kram!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-10-31 15:00:38 följande:
    Nja gillar inte riktigt den färgen, lite för mesig.Kanske skulle kolla lite Mini Rodini.
    Jag köpte mössor nyss, alla tre varianterna.. Mössoman
  • isold2003

Hej Emmsan! En helt OT fråga men kör du fortfarande UJ? Kommer ihåg allt fniss i UJ tråden

• isold2003
    jompa skrev 2008-10-31 15:00:38 följande:
    Nja gillar inte riktigt den färgen, lite för mesig.Kanske skulle kolla lite Mini Rodini.
    Köp lite monster och mumier till Halloween
  • isold2003
    Emmsan skrev 2008-10-31 15:07:07 följande:
    helloooo :) nja o eller jooo den ligger i garderoben just nu o väntar på att lillebror ska åka framåt släpper den aaaaaldrig kör buggan o emmaljungan just nu sjäälv då hur gick det med "butiken" försvann den????
    Ja nu borde jag kunna skriva om det här för jag har lagt ner verksamheten. Det var kul och gick bra men efterhand hann jag inte med riktigt så jag trappade ner och slutade. Men jag kör ju fortfarande UJ såklart. Vad har du för bugga nu? Som du kör omkring din Molopojke i (för att inte vara heeelt OT )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11