Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2008-11-21 07:53:43 följande:
    åhh en hel vecka hur orkar du ;) kommer tomas efter en halvtimmer för sen från jobbetgår jag under jooo jag e ju lite"efter"#´så jag måste få fråga extra barnet?? vem e det??
    ha ha ja man måste orka.

Vi är stödfamilj eller ja nästan familjehem/fosterfamilj så extra barnet är det barnet. Vet inte annars hur jag skall skriva.
  • SmillaMilla
    THEA och Grodan skrev 2008-11-21 09:27:19 följande:
    Åhhhh Alex började äntligen ta ett par steg igår och idag går han äntligen
    Åhhhh vad kul! Då blir det ingen ro nu längre Jag har helt missat att Alex är ungefär lika gamal som svea, trodde han var mycket äldre Generad
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2008-11-21 09:42:30 följande:
    åhh va kul!!vi va oxå på väg o bli det skulle precis börja vår utredning men som kom melker i magen hur gammal? kön? e så nyfiken juh ;)
    Vet inte vad jag får berätta men h*n blir snart 2 år. Så det känns som att ha tvillingar Men verkligen jättekul. Så nu skall jag snart åka och hämta h*n och får lyckan att ha h*n här i 1½ vecka
  • SmillaMilla

oj oj nu har det städats här. Svea är riktigt duktig på damsugan nu.

och snart snart kommer sambon hem, men då skall jag iväg Hinner ge honom en puss i alla fall

Shoppas det något kul här då?

• SmillaMilla

Nikki: ha ha vad roligt det är att se någon annan göra samma min som min svea. Hon roar alla hela dagarna med denna min. Om vi frågar om hon kan göara flörtminen så ser hon ut så där som din flicka. Skall göra mitt bästa för att fota den i morgon

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11