Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

trunken81 skrev 2008-11-22 21:13:28 följande:
    Jen! Har du den röda kik kid velorklänningen, isf hur är den i stl?Vet inte riktigt vad jag ska ta för stl..kik kid är ju alltid så små. Aleya är snart 9 mån, och har precis gått in i 80 kan man väl säga. Blir 86 för stort då? KK 80 brukar väl vara som 74. Så nu är jag jättevelig
    Tips:

http://www.seimi.fi/shop/product_info.php?manufacturers_id=25&products_id=646

Tyvärr kan inte svea ha 80 annars hade jag köpt den direkt
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2008-11-22 21:22:18 följande:
    Gör det senare. Mobilen är på annat våning än datorn och tänk om jag missar nåt inlägg
    Ja de är så olika alla ungar. Någon skall ju vara sen också, annars finns det ju inget normalläge. Jag tycker du skall njuta
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-22 21:21:36 följande:
    Det är blommigt på EST tror jag
    blommigt? Vad finns det då?
  • SmillaMilla
    Jen80 skrev 2008-11-22 21:27:30 följande:
    Så tråkigt! Kom på idag när jag hängde tvätt att de skulle vara perfekta till en tunika Ava har, men som jag inte har nåt till som passar bra. Ja, strumpbyxorna måste jag också ha!! Väntar på att kläderna ska komma till eleraff, men det verkar segt. SKA ju ha klänningen och börjar oroa mig för att den kan ta slut. Äh, väntar några dagar till sen får jag beställa den på nätet om den inte dyker upp...
    hm ja till åland tror jag det var max 3 e. Till sverige vet jag inte
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-11-22 21:30:34 följande:
    Men ååå vilken tråkig lucka hos EST
    håller med, blir inget.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-22 21:37:57 följande:
    Puh!! Äntligen fick man iväg lite stuff!!! Ida tackar såååå mycket för alla grattisar idag   *ni är för söta allihopa*
    massa fint, men men
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-22 21:53:08 följande:
    Loveliva--- ja den datorn e bra skoj!! Å bra pris just nu åxå, vi gav bara 399.- Ja, vi hade en halvskoj inledning på födelsedagen här Ida ramlar och slår hövvet hårt i betonggolvet igår kväll (trodde absolut de va hjärnskakning)Bella störtgråter under en timme och har uront i magen, sen kommer  =magsjuka, natten blev ju sådär   sen när man väl lyckats somna mellan  attacker så kommer sonen hem störtblödandes och har halkat och skurit upp handen rejält,blod överallt sömnbrist som heter duga, gäster som inte ville komma o bli dåliga å sen ett litet sött strömavbrott på det *härligt med familj*  
    nej men fy filken dag/natt!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-22 21:53:13 följande:
    Haha...man får nog ta det med en nypa salt. Dock stämde annat "skrock" in på mig med högt bugen gravidmage, sugen på surt och salt, inget illamående mm.
    oj inget illamående! Kanske man skall hoppas på en kille då
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-22 22:00:26 följande:
    Eller ja, jag mådde illa lite då och då under första veckorna men inte så att jag kräktes.
    ha ha då räknas det inte Hade jag inte mått så illa med Svea så skulle jag vilja ha fler. Men nej min kropp klarar inte av en sådan grav. igen. Men vi har ju fullt hus nu ändå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11