Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-11-17 12:43:19 följande:
    Japp japp och det är jättefina saker som kommer kan jag säga
    Åh jag vill oxå se ju!!!
  • J esssica

Bubblan: Såg att det fanns lammsuit på t i storlek 92, men jag vill inte fightas mot dig känner jag Vinner du den kanske du iaf kan tänka på mig när Ida växt ur den

• J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:55:24 följande:
    Å dont touch it!! den är BUBBLANS!!! Aj vill åfkårs tink of dig när den e för liten
    Haha tänker du på mig sen så låter jag bli den   86an kommer passa ett tag till iaf och bubblan är ju längre än Kevvan.
    Har span på lammbyxor oxå på T
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:58:16 följande:
    86:an e nästan för liten för Bubblan   om nån månad blir den nerpackad här *snyft*I promise to tink på dig!!
    Då måste bubblan vara en hel del längre än Kevin för på hans 86:a finns det fortfarande lite plats att växa i.
    Men vinner du 92:an så kan ju Ida ha lamm ett tag till
  • J esssica

Sötis Ida i bt, visst har hon fått längre hår ju!! När Linneas började växa på allvar växte det SNABBT!

• J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-17 17:02:20 följande:
    Ja, det kan jag tänka mig. Sambon blev frälst. Jag är nog mer för Super Marios Bros och sånt Tack!Cu later
    Söta Noel i Bt!! Och jag är grymt avis på svartvitrutiga suiten! Den är sååå fin!!
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 17:04:19 följande:
    Å hoppas de e dags för hår på allvar här åxå nu då   *mamma vill göra tofsar* Dags å dra igång middag här Cu girls...
    Det är nog inte så långt kvar tills du kan göra toffsar

Bye bye!
  • J esssica
    Zvartaliljan skrev 2008-11-17 17:05:05 följande:
    God (snart) kväll på er! Äntligen är denna hektiska dagen över (imorgon kommer en ny likadan...) och äntligen kommer jag in här!!sorry men nu blir det långt....Jag har stressat så mycket på sistonde så jag var säker på att idag var Maias tid att kolla ögonen, men icke. Det var ju tid för uppföljning av hennes utredning för andingsproblemen. Så idag träffade vi hennes nya läkare här i Karlskrona för första gången (tog ju bara 3 månader att få en tid...). Han läste igenom journalen högt och jag fick kommentera alla undersökningar och fel de hittat på Maia och det tog väl honom bara 2 sekunder efter han läst klart tills han undrade varför det inte gjorts något pricktest på Maia?? och ja den frågan kunde ju inte jag svara på...jag trodde väl att läkarna uteslutit allergier så därför hade de inte tyckt något pricktest varit nödvändigt. Men denna läkaren sa att han absolut ville göra ett pricktest på Maia för han tyckte att alla hennes symptom starkt tydde mer på kvalsterallergi än "bara" förkylningsastma. Sagt och gjort, vad tror ni testet visade???Nu blir man sådär 2500 pix fattigare för här ska inhandlas särskilda sängkläder...
    Men guud va trist att det tog så lång tid innan de upptäckte det, men skönt att du fick en bra läkare som tänkte på det på en gång så att ni nu vet vad det är så Maia kan få må bättre!!!
    Förstår inte hur de kan missa att göra ett pricktest skulle lixom tom jag tänkt på att man ska göra som bara är uska.
  • J esssica
    Zvartaliljan skrev 2008-11-17 17:20:37 följande:
    jo jag är lite sur på mig själv för att jag inte krävt tidigare att dom ska göra ett. Men jag var ju så inne på Astmaspåret...och Astma är det väl fortfarande men utlöst främst av kvalster då. Känns ju både ledsamt och skönt att få veta att det är en allergi...för den kan man ju i alla fall göra något åt så hon får må bättre som du säger. Astma i sig finns ju liksom inte så mycket att göra åt, men kvalsterallergi finns ju "bot" åt. Men dyyyrt blir det. Bara all tvätt som komemr bli nu liksom...Min systerdotter har kvalsterallergi men aldrig har jag trott att Maia hade det...borde ju egentlgien tänkt på det!!De skulle skicka någon som skulle besöka hemmet och kontrollera luft o allt...men får ju vänta tills vi flyttat in i huset då. Och nu under flytten då det är mycket skitigt och saker o stökigt överallt så ska hon få vara mycket hemma hos mormor och morfar.
    Inte ska du vara ledsen på dig själv, klart man litar på läkarna och att de gör vad de kan. Tänk vad mcket bättre lillpluttan kommer må nu
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-17 17:42:42 följande:
    Gud vad jobbigt för er Liljan & Loppan. Hoppas lillfisen mår bättre sen när ni nu vet vad hon är allergisk emot. Satans FL.... Man får ju abstinens när man inte kan vara här
    Så det är inte bara mig det krånglat för idag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11