God eftermiddag!Lunch och en prommis avklarad! Ska snart baka lite till morgondagens fikagäster.Humla- Vad söt Moa är i den fina Katvigsuiten!Butte- Superfina fynd!J esssica- Söta Kevin och Linneá (visst heter hon så?) i fina Molosar!Ängeln- Snygga bralls från T! Och vad duktig Liam är som klär på sig själv! Rååsa smurfen- Söt liten prinsessa i rosa!Loveliva- Åh vad fin kaninerna är på Hilda!
Go morron...Här har jag gått o blitt sjuk såååå ont i halsen alltså!! Måste va samma som Bubblan hade förra veckan...*vill inte*Två T köpare som inte betalar, gud så less jag e på sånt!! Idag hoppas jag på rånarluvor o klänning i lådan
Eller så har jag smittat dig JAg blev sjuk på väg hem från salgen
Å just de! snart e de ju dom åxå *måste ju rensa*Å helt ärligt vet jag inte riktigt vilka jag har, sitter ju på strax över 50 stycken nu totalt Några ska ner i "sparalådan" till nästa barn
J esssica skrev 2008-11-12 08:25:00 följande: Ja, det var ju verkligen tur det!Jag väntar post idag jag *tralalalalaa*
Åh hoppas fiiiina overallen kommer. När jag kom hem med din fina ångrade jag att jag inte köpte likadan till Linnea hon skulle oxå haft 104 och det fanns det några på salgen.