Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-12 11:56:50 följande:
    Jo, men kruxet just nu är att när hon kryper så kryper hon liksom in i suiten benen fastnar i grenen på nåt lustigt vis, och sen kan hon inte ställa sig upp, ser lite kul ut Eller så beror det på att hon inte har någon mage som håller suiten på plats.Finns 2 bilder på mitt  i bt nu.
    Sååå söt är hon din plutta
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-12 11:59:47 följande:
    Åååh vilken underbar bild på alla suitar Bubblan. Jag måste sno den bilden och visa pappan när han tycker att Cayenne har många. Då slänger jag upp din bild i ansiktet på honom och säger - Det HÄR är många suitar
    Hallojs! Klarade du dig från att bli sjuk? Jag vaknade upp med halsont och feber på söndan.
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-12 12:06:03 följande:
    Japp. Det var nog tur att vi skippade kramen Känner du dig bättre nu?
    va skönt att du klarade dig!! Jodå jag börjar må lite bättre nu iaf
  • J esssica
    Magda78 skrev 2008-11-12 12:33:19 följande:
    J esssica skrev 2008-11-12 12:31:39 följande: Har fått avi från posten men kommer nog inte iväg förrän tidigast ikväll...
    Ah va bra
  • J esssica
    LitenBlomma skrev 2008-11-12 16:09:06 följande:
    Jag har inte en enda body eller tröja som passar till de röd/blå starsen. Vi har aldrig använt dem. Snart åker de nog ut på T.
    En enfärgad röd tröja tror jag skulle bli fint Borde ju finnas på lindex eller hm billigt.
  • J esssica
    LitenBlomma skrev 2008-11-12 16:38:11 följande:
    Hon har iofs en röd från Po.p. Sen borde man väl kunna ha Molos tigertröja till, det är ju röda kantband och blå schackrutor i? Älskar starsen men svårt med kombos.
    Tigrarna funkar nog till annars tror jag po.p tröjan oxå blir bra
  • J esssica
    LitenBlomma skrev 2008-11-12 16:44:30 följande:
    När vi ändå pratar kombos... Skidflickorbyxorna med lite lila i, vad matchar ni med förutom Ida t igelkottar i lila?
    Vet att bubblan hade massa bra kombos till de
  • J esssica

Gomorron tjejer!!!

Ängeln: Hur normalt som helst!

• J esssica
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:38:16 följande:
    Godmorgon!Vaknar till ett negativt omdöme på T  Köparen mejlade om ett hål i tröjan och jag svarade snabbt att jag gick med på återköp, att det bara var att skicka. (Jag har mailet sparat och kunde t.o.m sätta ut tidpunkten i min kommentar) Sen får jag ett negativt från henne där hon påstår att jag inte svarar Åh vad förbannad jag blir  Hon vann dessutom kläderna sjukt billigt mot nypris så hon borde vara nöjd även om sömmen nu gått upp lite (vilket jag inte märkte något av nä'r jag skickade den...)Är så trött på dessa köpare/säljare som lämnar negativt utan minsta försök till kontakt innan, hon kunde väl för f*n ringt då!!
    Usch va trist
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11