Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-10-27 22:04:34 följande:
    testa förklara, läste lite för nån dag sen men orkar inte kolla tillbaka hur du förklarade, Orkar du dra det igen?? Vad kostade den?
    Jag har för mig att den kostar 249 kr. Den är en skjorta/tunika rödrutig (finns dock flera) med lite grönt och blått i. Inte den med ngt skärp i midjan. Denna har som en kråsaktig "spegel" framtill. Med det menar jag en krage som lite grann liknar denna

https://www.ginatricot.com/se#/product/24771500

Det är inte den röd/svartrutiga och inte heller denna jag menar
    https://www.ginatricot.com/se#/product/24488300

Haha virrigt va? Vet att hon modellen haft på sig den på reklam. Jag får nog klara mig utan den verkar det som Jag överlever det också
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:21:44 följande:
    haha, ja jisses med lite tatueringar, brösthår och den blicken kommer han nog långt
    Meeen Butte! Fanns ränderna? Eller bara inte i N´s storlek?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:24:49 följande:
    jag beställde två men det hade bara kommit en... så hon trodde att de var slut.. att där bara fanns en kvar... jag kan prova beställa en gång till om du vill?
    Aha! Då är jag med. Blev helt till mig nu när jag såg dem i BT. Hur krångligt är det då? Blir det massa bök så hoppa det. Noel överlever nog
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 22:25:33 följande:
    men åh, vad fin den var! När gör man beställningar inför våren, alltså när gör butiken det? Fundilerar på att kolla med en liten butik nämligen... får se om det går
    Det vore toppensnällt!
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:25:35 följande:
    suiten fanns bara i strl 92
    Aha. Är den gigantisk?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:28:11 följande:
    men den är toksnygg! jag kan höra om hon kan beställa hem en till dig och en till ronya.. suit i strl 92 blir tokstor till noel va?
    Ja, det blir den kanske Kolla gärna ang tröjan igen om det går. Finns inte 86 så kan jag tänka mig 92 i tröjan också. tack sötaste!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:32:13 följande:
    tack gumman
    Om du jämför 92:an mot en annan Molo i 86 då? har du regnbågen exempelvis? Den är rätt stor...
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:33:20 följande:
    ska jag testa om hon kan beställa två st i strl 86? grårandiga tröjor??
    Japp och annars 92
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-27 22:36:25 följande:
    Det knäppaste av allt är att jag redan har beställt den en gång och bytt den mot suiten... HUr korkat på en skala var det då? Kunde ju tagit båda!
    Meeeen knasfia då! Den är ju så snygg! Funderar på en suit i alla fall. Man kan ju spara...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:37:58 följande:
    ja  kanske finns i mindre strl... säg vad du vill ha så kollar jag
    Som "gamla" nya? För en sån 86 har jag hemma. Visserligen inte använd än men den ska...
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 22:39:19 följande:
    snart går jag... Jonathan har stl 74 i den orange/röda med lila kanter, det borde väl vara samma modell? Den sitter precis. Så stl 80 eller 86 i suit i så fall. Om du vill kolla
    Hahahha...svårt att slita dig?
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 22:40:28 följande:
    vi blev visst lite till oss här på kvällskvisten, fast det brukar ni kanske alltid vara såhär dags? Jag brukar ju sova vid denna tiden... hihihi
    Det är på kvällen det händer Då är det som roligast här

Butte- hur sitter 92:an på Bia? Är den stor överallt eller mest på längden? Hur lång är han nu och vad väger guldklimpen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11