Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

kostar suiten bara 249? Jamen då måste jag ha en! Penga mun

Varför satte du ut den rosa/lila Katvigen? Gillar du inte den? Ngn lär nog lägga den i minneslistan tror jag

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:46:58 följande:
    jo 249kr tror jag det var... jag har två st katvigar köpte en till bia och en till isabel men tyckte det var lite onödigt...
    Ok då är jag med. Funderar på att göra mig av med lite gammal Katvig som jag inte är säker på.
    lillronya skrev 2008-10-27 22:48:16 följande:
    Duntoffla: Ja den är mest lång. Men inte smal som katvig, eller så. Ser ju nu på bilden att den är ganksa ok ändå.... Får nog prova den igen.
    Jag tycker att Molos sitter bättre på Noel. Han är rätt bred i kroppen.

Butte- Om du ändå kollar tröjorna, har du lust att kolla suit i 92 då också? Please!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 22:54:09 följande:
    absolut då kollar jag två tröjor strl 86 en suit strl 80 och en suit strl 92. hmm vad ska jag beställa till mig själv? en cirkussuit strl 92 kanske
    Ja, den är ju fin
    lillronya skrev 2008-10-27 22:55:34 följande:
    Dunis: JAg gillar också molos bäst till E.. Fast katvig miniapplesuiten vi har sitter perfekt den med. Butte: Hör av dej nu du vet så vi kan fixa cash.
    Vilken storlek har du i den? Jag tyckte att miniapple 86 glipade lite i benen på Noel. Därför ryker nog den oranga också...
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-27 22:56:58 följande:
    Oh vad klockan blev mycket!! Dags att sköta vad man ska. Jobbar ju...
    Jaha? Och så sitter du här och surfar på arbetstid? ooops!
    Emmsan skrev 2008-10-27 22:57:54 följande:
    Hej hej! Bild nu då
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-27 22:59:07 följande:
    Duntoffla: JAg har 86 till Emilio. Har du en orange i 86, miniapple så vert du vart hän du kan langa den.
    Den är 92...
  • Duntoffla
    melizza skrev 2008-10-27 23:01:08 följande:
    God kväll alla här!!!Idag har jag packat 13 paket (grejer jag sålt på T) och sen har jag fixat en maskin med tvätt och så har jag kollat på Prison break...så äntligen satte jag mig nu en stund innan det är läggdags.I morgon skall det komma massa paket....såååå spännande
    Go kväll! Låter som en produktiv kväll.

Kul med paket! Vad har du på gång? Röd overall och vad mer?

Om ett barn hostar och liksom kippar/låter när det drar in luft igen? Vad kan det då vara? Noels hosta nattetid går aldrig över verkar det som.
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 23:01:37 följande:
    Jasså
    lillronya skrev 2008-10-27 23:02:35 följande:
    Duntoffla: Det går bra det med! JApp jag jobbar hårt idag! Thea och grodan: Japp snart ska jag jobba. Bara liiiite till fl.
        Det saknas dock en knapp och jag har inte hittat ngn som passar.

Jaja, vi får se vad som händer.
  • Duntoffla
    melizza skrev 2008-10-27 23:09:57 följande:
    -molo rosa/ grå prickiga tajts med molo älgtröja och prickiga armar från batinki- nova star byxor och molo röd/vit prickig tröja från hippo-röd molo overall då förstås-lite rea shopping från Me like, bl a svea star klänning med glassar på-lite tradera shopping med bl a småfolk tröja med hundar och stjärnor grön med röd kant samma som ängel har på sin Liam
    Trevligt! Massa fina saker!

butte- har du ngt paket till moi?

Jag hoppas på lite schackrutor, Lamm och Katvigränder jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11