Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tittar förbi nu när sista klapparna är inpackade & allt  nästan klart....

ÖNSKAR ER EN UNDERBARA JUL ALLA GOA TJEJER HÄR INNE

• Mamma Kråkan

Hej hej på er alla...här är vi helt slut efter julfirande hemma hos oss igår med hela min familj, många fina paketer blev det & sing star battel på kvällen Flört
    Nu återstår bara all städning *blää*  & sen blir det firande med gubbens familj imorgon.
    Hoppas alla har haft en underbar jul *kraaam*

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-12-25 12:16:05 följande:
    hehe nanoouklänningen och petrol klänningen är dagens kik kiden kostade bara 154 fraktfritt... för strl 104... tror du nu 104 blir bra till isabel som är ca 97 lång?
    åå var hittade du den?
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-12-25 12:16:05 följande:
    hehe nanoouklänningen och petrol klänningen är dagens kik kiden kostade bara 154 fraktfritt... för strl 104... tror du nu 104 blir bra till isabel som är ca 97 lång?
    flinkar in att jag tog 110 till nelly då ja hört dom är små i stl men det hade rräckt med 104 då den är stor
  • Mamma Kråkan
    FlörtHej hej girls kilar förbi en snabbis här shoppas det som vanligt eller?? Flört
    Själv var jag inne på bombom idag inte mycket rea att hurra för 30 % på lite katvig & molo & så 50 & på några hummel & ej silke lej. En ganska tragisk rea faktiskt. 50 & hörna bestod av max 4 olika plagg på baby & då bara ej silke lej  & då var jag där strax efter öppning *trist*
  • Mamma Kråkan

Tittar förbi & säger hej har tillbringat hela dagen med att på en läkar tid till dotter & äntligen har hon fått penecillin....Fina bilder i BT som vanligt.

hinner inte in imorgon så jag säger GOTT NYTT ÅR ALLA GOINGAR

• Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2008-12-30 22:13:03 följande:
    Barnlyan kommer dock få tillbaka en i stl 80 snart. Vilken storlek söker du?
    104 tror jag det blir nog lagom...dom verkar ha en sådan kvar.
  • Mamma Kråkan

Hej hej

Fiiina rummet smillamilla Skrattande Igår upptäckte jag en skitsur sak skillnaden mellan  småfolks kläningarna..Nelly kan ju inte ha 98/104 längre då den är fö tight....men 110/116 sitter bra kroppsmässigt men går ända ner till fötterna nästan...*skit* så nu kan hon inte ha deras kläningar mer förens hon växt en meter till *asg*

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-01-01 16:54:31 följande:
    haha ja det är ju tyvärr problemet med småfolk. rätt så stora hopp mellan strl
    blev ju super besviken...fiina bilder i bt som vanligt. hade ni trevligt igår?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11