Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jojoa75 skrev 2008-12-09 09:57:02 följande:
    nejden är mer vinröd i strumpbyxorna
    TackSkrattande vore ju surt om man beställt dom att ha ihopa Fundersam
    Viggo & Nelly *Mina underbara*
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-12-09 10:25:29 följande:
    nej det tror jag inte. strumpisarna ser ju vinröda ut. Dock så tror jag att de röda hjärtanen är i samma färg. Så det kanske borde funka?
    hmm tror inte jag vågar chansa ...kanske kan bli fint med gråa till på julafton
  • Mamma Kråkan

åå idag var min postis tidig *kryss i taket* & fina kid kid kläningen kom är så nöjd.

• Mamma Kråkan

Jag upplever katvig strumpor som små i stl, jag får iallfall alltid gå upp 1 stl

• Mamma Kråkan

vet att det har disskuterats tradera innan i tråden...men hur var det nu gick det bra förra året under mellan dagarna...funderar på & göra en power lista & slänga ut då...vad tror ni?när hade ni då lagt ut det?

• Mamma Kråkan

puffar lite för min fråga ovan *pekar uppåt *

• Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-12-09 15:09:24 följande:
    Nu har jag pratat med Posten och det är ju inte så upplyftande direkt. Det enda jag kan göra är att reklamera då vanliga brev inte har kollinummer. Det var ju som sagt en person i Avesta som stal brev och har åkt dit. Den personen kan ha ett av mina brev då säljaren bodde i krokarna. Om det är så kommer brevet så småningom skickas tillbaka till avsändaden eller till mig.Dock saknas ju ytterligare paket/brev. Hon på Posten sa att det är SUPERVIKTIGT att reklamera för då kan de så småningom se om det inom ett visst område försvinner många brev. Nu gör jag så och sen får jag skita i att beställa mer saker på nätet.
    Tycker verkligen synd om dig
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-09 22:07:43 följande:
    KUL! Ja det var indirekt ett tips. Jag motstod att köpa 98/104 eftersom Julias fina tröjor ändå bara blir liggande orörda i lådan...
    jag chansade på en 110/116 hoppas den passar..
  • Mamma Kråkan
    Stormis skrev 2008-12-09 23:17:41 följande:
    Ok jag råkade släppa det lite sent. Igen...Men annat ot - nån som har testat Gangstar? Tycker vissa av deras är fina, men har aldrig sett irl. Hur är deras trikå? Lika mjuk/bra som Molo och Småfolks tröjor? Pliis om någon vet???
    jag har faktiskt provat deras klädern men var inte alls nöjd trycken bleknar direkt bodysarna blev sladdriga & allmänt tunna i kvaliten...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11