Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

aaa super fint fixat

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

tjiingeliingSkrattande funderar lite på barnmässan brukar det vara bra erbjudande på molo tex. funderar på en space suit till lilleman dom har 25% här men det kanske finns bättre där uppe vad tror ni experter?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    jemmis skrev 2008-10-27 19:18:40 följande:
    Javisst är det nu i helgen  vi åker *hoppar o jublar*... Tack för den infon. Nu är jag helt överlycklig!!! Tänk att få shoppa alla favvomärkena live och på rea, bo på hotell och käka hotellfrukost. Det kan inte bli bättre  .
    åå villka tider och vart ligger det?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Åååå vad kul med smallkids oultlets grejen...åå villken trevlig shopping helg det ska bli Skrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

tjiiingeliing vad tror ni om smallkids outlet borde man vara där runt när dom öppnar kl 11 eller?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:00:52 följande:
    Hallå igen.Nu har vi varit på ica o handlat, så jädrans tråkigt. O Liam e nattad, äntligen, han har varit helt omöjlig idag, ska klättra på precis ALLT. Dessutom gillar han att reta mamma så han har suttit och spelat på sin keyboard hela morgonen, ni vet en sån där som kan får ett nervös sammanbrott av, o ännu värre blir det ju eftersom hunden sitter brevid o ylar
    låter som en riktigt höjdare här är det dottern med gittaren och lillebror bredvik som ylar
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Behöver verkligen erat råd kan inte bestämma mig ska jag behålla denna eller inte???

kläningen alltså Flört

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-10-28 12:18:22 följande:
    inte behålla tycker jag faktiskt.
    ååå tusen tack precis vad jag ville höra...har velat som en dåre...men jag gillar inte färgen riktig
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    newatthis skrev 2008-10-28 12:19:10 följande:
    Håller nog med Buttelina, tycker dne ser lite nattlinnig ut
    taaackGlad
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Tack för alla tips om kläningen...ibland måste man ju bara höra det från annat håll men nu får kusinen den...min svägerska ville hemskt gärna ha den om jag inte ville ha den. Själv är jag lite mer för färger...Helt ot men någon som har en buggaboo som har packat i varukorgen då man rest bort...?? ska åka själv med barnen upp til sthlm och funderar på om man kan packa i den så man slipper resväska blir ju jag 2 barn vagnen, bilstolen till lilleman och skötväska + dataväskan så det vore ju trevligt om man kunde slippa en resväska med

Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11