Vi som shoppar danska barnkläder del 11
aaa super fint fixat
aaa super fint fixat
tjiingeliing funderar lite på barnmässan brukar det vara bra erbjudande på molo tex. funderar på en space suit till lilleman dom har 25% här men det kanske finns bättre där uppe vad tror ni experter?
Åååå vad kul med smallkids oultlets grejen...åå villken trevlig shopping helg det ska bli
tjiiingeliing vad tror ni om smallkids outlet borde man vara där runt när dom öppnar kl 11 eller?
Behöver verkligen erat råd kan inte bestämma mig ska jag behålla denna eller inte???
kläningen alltså
Tack för alla tips om kläningen...ibland måste man ju bara höra det från annat håll men nu får kusinen den...min svägerska ville hemskt gärna ha den om jag inte ville ha den. Själv är jag lite mer för färger...Helt ot men någon som har en buggaboo som har packat i varukorgen då man rest bort...?? ska åka själv med barnen upp til sthlm och funderar på om man kan packa i den så man slipper resväska blir ju jag 2 barn vagnen, bilstolen till lilleman och skötväska + dataväskan så det vore ju trevligt om man kunde slippa en resväska med