Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-24 20:51:29 följande:
    Jag betalade min suit i fredags och hade den idag. Du borde definitivt få den tills på fredag
    Jättebra! Tack för svar
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-11-24 20:53:01 följande:
    nä inte fullt lika snabba 2-3 dagar
    oj inget bra. Hoppas nu klänningen hinner komma innan fredag. Den skall ju användas på söndag
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2008-11-24 20:54:36 följande:
    någon som sett älg- eller flowerlinne i någon shop????
    nej tyvärr, men de är fina
  • SmillaMilla

Ett tradera tips

Förra året gick det jättebra på tradera på mellandagarna. Då har ju folk tid att sitta o shoppa Kanske inte samma i år men jag skall öägga ut några så att de tar slut då.

• SmillaMilla
    agster skrev 2008-11-25 10:25:44 följande:
    smart! har jag inte tänkt på men ska defintivt göra i år!
    Vad bra.
  • SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2008-11-25 10:26:37 följande:
    Smilla - *skrattar* Du är faktiskt medskyldig till min beställning på Matador. Varje gång jag ser din avatarbild så har jag blivit så sugen på den där bodyn. Älskar prickar!!!
    ha ha det tar jag som en komplimang. Tack!
  • SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2008-11-25 10:34:53 följande:
    Smilla - Ja det var en komplimang. Vilken storlek har du till Svea på den bodyn förresten och hur lång är hon?
    ha ha. Jag har stl 86 på den. Hon är väll typ 80 lång. Men hanska rund  
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-25 10:37:12 följande:
    Hej o hå....Hemma från bvc och 5årskontrollen.Jag tror aldrig jag pratat så mycket som idag...Har ju haft ganska mycket med Lova så vi diskuterade henne då...Hon skall bl.a börja talterapi då hon har svårt att prata rent.
    Trevligt! Då får vi hoppas att hon får gå till samma "taltant" som Anton gör. För hon är kanon duktig!
  • SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2008-11-25 10:48:18 följande:
    Smilla - Och den är lagom eller? Jag kände mig tveksam när jag tog 86... men min tjej är 83 cm men en smalis.
    Alltså den sitter precis. Så ja lagom. Det blir säkert bra om din är en smalis.
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-25 10:50:51 följande:
    Hej hej! Hur funkar det med rabatten på Matador? Måste man vara registrerad för nå't nyhetsbrev för att få den, eller räcker det att ha nå'n kod? Vill gärna ha prickbodyn från Molo usom Svea har, såå fin! Funkar den till Lindex lila velour från ta 3 bet. för 2? Är så sugen på denna också:www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...Hur är den i storlekarna? Funkar 80 till runda Signe som är ca. 80 cm? Vill ej att den ska vara alldeles för stor.
    Så här bra passar den med de lila byxorna från lindex

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11