Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-10-27 21:09:44 följande:
    Förstår vad du menar. har du opererat ryggen??? Tycker att det är så sorgligt med din mamma menar inte att göra dig ledsen eller så. Du får säga till om du inte vill prata om det
    Japp!! Åkte in akut och blev nerdrogad en vecka innan dom äntligen gick med på att operera.. Hade ett sjujäkla diskbråck   inte så skojsigt med en liten bebis hemma

Ingen fara...
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2008-10-27 21:00:13 följande:
    Jooo, kom igen nu
    Dottern fotade

snygg tröja och sur mamma
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:16:52 följande:
    OJ vad jobbigt. Kunde du sen bära ida när du kom hem eller du fick inte lyfta på xxx antal veckor???
    Nope! Kunde inte ens gå faktiskt.. Blev nåt fel i högerbenet, så jag fick lära mig gå på nytt med skena på benet och kryckor.. Hade hjälp hemma flera veckor, nu är jag nästan helt återställd   inte fullgod känsel, men annars så..
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:21:02 följande:
    OHHHHHHHHHHHHHH snygg urringning"flirt flirt"
      ja om man hade några tuttar kvar så
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:23:59 följande:
    Förstår fullständigt att du behöver lite ta igen tid nu och bara "vara"Sälj nu inte alla idas kläder för då ångrar du dig kanske sen
    Sparar godbitarna   ja vi vill ha en somrig sommar utan någonting annat än sol nu känner vi
    lillronya skrev 2008-10-27 21:24:19 följande:
    Halloj bejbs!!
    Hellu
    Jen80 skrev 2008-10-27 21:24:36 följande:
    God kväll! Vad händer här då?Jag har haft fullt upp med att packa paket. Både lite rea-shopping, men även lite Köp Nu på Tradera. Men nu sitter jag här med lite glass och kladdkaka. Ava och Ilon var sjuka med hög feber igår och Ava hängde mest i min famn hela dagen. Idag var de bägge feberfria. Så skönt!HAr finfin shopping som jag fotat. Ska lägga ut det snart ! Sååå glad!!
    Go kväll
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:24:52 följande:
    Ahjo lite är där allt
    ja de e ju just de... Liiiite
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:28:09 följande:
    man får ju tyvärr offra de sötnosarna när man ammar hi hi
    Ja å har man haft 4 snuttisar hängandes där så blir de inte mycket kvar
  • RååSa BuBBlan

Butte---- åååååå fiiiiina ränderna!!!! mina verkar inte komma

Go morron på er

• RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2008-10-28 09:22:48 följande:
    Gomorron i tråden Här slinker jag in lite..Buttelina: det är det jobbigaste med denna årstiden, alla förkylningar.... O inte blir de friska förrän nästa börjar MEN jag är ändå nöjd när det "bara" är förkylningar, magsjuka är femtio ggr värre i mina ögon..GRATTIS LOVE idag! Angelinah: fina nanoou Har inte haft nån så mörk nanoou innan, hur blir den efter tvätt?Lite missnöjd med molos tröja grape med en knapp o många cirklar i olika färger.. Den är såå snygg med orangerödrandiga molo pösiga brallorna med lång mudd. Men den har blivit blekare o såå luddig..Dax att sova, har jobbat femte natten i rad inatt, nu är jag ledig några nätter igen så jag ska bara sova ett par timmar. Gonatt!
    Go morron!

Ja den Nanooun e fin, riktigt fin!!  Har inte tvättat den än, men tror inte de ska var några problem..

Go natt!
  • RååSa BuBBlan

Får se om man får Spojl paket idag   Borde komma tycker jag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11