Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:17:16 följande:
    Har bara 86:or av katvigs höst
    Aha, men kan du fota en 86:a med Molos 92 då?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-29 13:14:13 följande:
    Ja, starsen är också breda. Jag tror att övriga sitter bättre på Liam. Ja, han har lång överkropp va? Synd om det stramar i grenen...
    Vill så gärna att dom ska göra det ju.
    Ah, rackars lång överkropp, men både 86 o 92 funkar i höstens Katvig utan att strama i grenen.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:21:52 följande:
    Jupp! de fixar jag brb..
    Gulle dej
    O du, visst har du väl Molos lurv i 92 på Ida? Hur sitter den i grenen på henne?
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:27:11 följande:
    Ängeln---katvig 86:a mot Molo 92:a  lika långa i nacke-gren den sitter bra på henne
    Hum, verkar ju passa på längden iaf, men frågan är ju hur det blir på bredden, tycker lixom att Katvigs sitter helt perfa på honom, han har ju ingen mage direkt, men Ida e väl också ganska tunn va?

Tråkigt nog så börjar lurv overallen strama i grenen på Liam nu, han kan bara ha tunna byxor under annars skär den in som sjuttsingen Fundersam
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:31:44 följande:
    Ida e rätt smal, men jag tycker Molos funkar ändå Hm.. trist med lurvarna på L   Ida verkar ha stannat lite i växten på kroppen o nu spurtar benen märker jag, 80 i Molos byxor e äntligen urvuxna
    Tycker du jag ska chansa o köpa suiten då?
    Såhär satt starsen i 86 på Liam för ett tag sen
    P1040475.JPGP1040479.JPG
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-29 13:47:06 följande:
    Nu fick jag ett paket levererat till dörren. Najs! Det var min fina kappa jag beställt från ASOS. Bra paketdag det här. OM bara huvudvärken kunde släppa nu också...
    Ooooh, va kul
    Jag hämtade mitt paket från Ellos igår, fast det blir tillbaka skick på allt utom gardinerna, att jag aldrig lär mej att Ellos kläder är skräp.

*håller tummsen att huvudvärken försvinner snart*
  • ängeln83

duntoffla

Ah, mycket surt, men men. Världens konstigaste passform på typ allt, du vet den där lila duffeln som jag visa? Skit snygg men den slutade typ vid naveln

• ängeln83

Gaaaah, det verkar inte som om jag kan åka till Malmö på fredagen, sambon jobbar och jag veti sjutton vem som ska ta Liam. Enda alternativet för min del är nog att åka rackarns tidigt på lördagen, men det känns ganska dumt att åka själv i en bil, blir ju en jädrans massa bensin pengar, så nu vet jag inte hur jag ska göra Fundersam

• ängeln83

Nån som vet hur Molos lila/orange tröja med knapp är? I JR storlek alltså.

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 16:40:47 följande:
    Max har den i stl 92 och den funkar men mudden får vikas upp en gång, sitter underbart på, lite smalare och längre än Molos babystl 92..På tal om Molos salg..Du har inte möjlighet att åka på onsdagen? Det rullar en bil ner med start i Smålandsstenar-inte såå långt från Vaggeryd
    Okay, tack, då blir nog 92 bra.

Njaaa, jag jobbar då
    Ev. skulle jag ju kolla om jag kan vara ledig, sambon är ju ändå hemma med Liam då.
    Isf kunde jag ju köra till Smålandstenar o ställa min bil där.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11