Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-12-03 12:21:23 följande:
    Åh det gjorde alltid min mormor med. Hon gjorde alltid pepparkakshus, riktigt stora som inte finns att köpa i affärer. Hon gjorde säkert 100 stycken varje år för hela byn ville köpa. ÅÅÅ vad jag saknar henne nu i jultider, det är inte samma sak att baka utan henne liksom
    Ojsan vad duktig hon måste ha vart! Förstår dig, skulle känans jättetrist utan mormor och allt julpyssel
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 12:31:03 följande:
    MMm det är det verkligen... Men åå jag älskar julen ändå I år ska vi vara i vårt hus och fira, det känns mysigt och sjukt vuxet... hehe.
    Vi hade tänkt fira hemma i år vi oxå faktiskt men sne när mamma bjuder oss kunde jag inte säga nej. Men nästa år SKA vi vara  hemma och fira och då får de som vill komma till oss istället.
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 12:42:01 följande:
    Nu har EST fått upp lite Molo. Hoppas det kommer lite mer
    De borde väl ta in lite mer tröjor tycker jag.
  • J esssica
    tinkerbell74 skrev 2008-12-03 12:55:31 följande:
    J essica - Jo nog måste det vara på gång fler. Jag är så himla sugen på att klicka hem fjäril/pärlplatts tröjan. Visst var det nån som pratade om att det här var en "pre-kollektion". Vad innebär det?
    Ja alltså jag beställde från en annan sida igår fjärilar och biltröjan men dykerfjärilarna upp på EST så struntar jag i beställningen och tar EST istället och slipper 39kr i frakt
  • J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 12:56:48 följande:
    Tja det är en liten kollektionen innan stora kollektionen kommer- allt för att man ska köpa mer
    Fast nån mer tröja boorde de väl ändå tagit in. Fundersam
  • J esssica
    Tjejtriss skrev 2008-12-03 12:59:47 följande:
    Fast allt molo beställdes på en gång, det var nog ingen som visste vad som skulle komma i december och vad som skulle komma i januari. Det brukar ju alltid vara så att det kommer i omgångar.
    Aha okej då kanske det inte blir fler då
  • J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 13:42:55 följande:
    Hur stor är Milo? Längd och vikt? Han och Max är ju jämngamla..är min plutt så liten Max kan inte ha denna tröjan redan nu *noway*
    Antar att du ska spara den ändå?
  • J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 13:46:58 följande:
    Off course
    Haha det gick ju å försöka ändå
  • J esssica

Vart hittar man molo på eleraff ser bara gammalt när jag klickar på molo

• J esssica
    J esssica skrev 2008-12-03 14:44:16 följande:
    Vart hittar man molo på eleraff ser bara gammalt när jag klickar på molo
    HJÄÄÄÄÄÄLP!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11