Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Butte: Underbara inköp!!

• J esssica
    melizza skrev 2008-12-05 12:02:40 följande:
    SmillaMilla skrev 2008-12-05 11:38:59 följande: jag vet inte...ingen speciell utan bara småfolksklänningar på rea mest....vi har stooooor brist på det hemma :) min dotter får ju gå naken annars :)
    Linnea har bara2 stycken småfolkklänningar. <Stackars barn! Däremot har hon en sisådär 12-13 småfolktröjor
  • J esssica
    tinkerbell74 skrev 2008-12-05 12:10:32 följande:
    *räknar efter i huvet* Jag tror Julia har 9-10 småfolkklänningar... Men hon behöver fleeer. Lillasyster har bara 3 stackarn. Stackars våra barn som måste gå nästan nakna.
    Ja och tänk dig då min dotter som har två!! Elaka mamma liksom!
  • J esssica

Gomorron tjejor!! hoppas allt är bra med er alla Här är det vecka 2 med ögoninf Hoppaas bara Linnea blir frisk till Lucia!

• J esssica

SmillaMilla skrev 2008-12-08 08:05:53 följande:

God morgon!Jag är så sjukt sugen på denna:www.barnlyan.se/se/art/katvig-randig-veloursu...Men 86 är det verkligen för litet för svea som annars drar 86-92 i molo? Vill inte tro att det skulle vara det Hon har en brun/svart med krage i stl 80 som är alldeles perfekt.
    Jag vet inte hur de nya är i stolek men Kevin har en gammal i storlek 80 och han är 85-86 cm lång och den är fortfarande rymlig.
  • J esssica

Dunis:Stackars Noel då jag har varit med om det med mina barn. Efter en magsjuka kan magen vara väldigt känslig och då kanske det inte krävs så mycket för att man ska spy igen, det behöver inte betyda att han är sjuk igen bara väldigt känslig i magen.

• J esssica

Incommunicado skrev 2008-12-08 09:46:02 följande:

min krångliga köpare som ville ge neg på en helt ny tröja i för stor storlek trots erbjudande om att ta tillbaka affären skrev till slut följande:JÄTTEFIN TRÖJA, BRA KONTAKT OCH SERVICEINRIKTAD SÄLJARE!det känns ändå inte ok liksom. Jag får fundera vad jag ska skriva till henne och om det blir positivt el neg.
    Jag skulle ha satt negativt till henne faktiskt var j uen massa strul!
  • J esssica

Åh!! Underbara kossasuiten och en ny uttertröja damp ner med posten .-)

• J esssica

Flerbarnstokan skrev 2008-12-08 10:16:27 följande:

Någon som vet om det finns något småfolkserbjudande. Jag har förälskat mig i mörkblå applesuiten med bruna kanter (sonen) och bambi klänningen(dottern)... Får nog bli julklapp.De har ju här på kullerbyttan men man blir lite så där när det dyker upp en massa kalendererbjudanden hela tiden, man kanske skulle vänta tills det dyker upp ett på småfolk... fast då kanske storlekarna är slut...Nu måste jag iväg och hämta dottern...
    är inte de från nyaste kollektionen?
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-08 10:19:48 följande:

de lär inte komma på erbjudande då de är sprillans nya... så köp du  nu
    Oj du hann visst före
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11